۲۸

الاغی در تکریت یک داعشی را کشت !

الاغي در تكريت يك داعشي را كشت یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که یک راس الاغ در تکریت، باعث مرگ یکی از عناصر گروه تروریستی داعش شد.
الاغی در تکریت یک داعشی را کشت !
کد خبر: ۷۶۶۶۶
۱۲:۰۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
 SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:
 
به گزارش «شیعه نیوز»، این منبع امنیتی به خبرگزاری اطلاع رسانی عراق گفت: خودروی یکی از عناصر داعش هنگامی که نزدیک یکی از رستورانهای جاده تکریت به بیجی در حرکت بود، ناگهان با یک راس الاغ در وسط جاده مواجه شد.
 
وی افزود: راننده خودرو که از عناصر داعش بود، با حضور ناگهانی الاغ در وسط جاده کنترل خود را از دست داد.بر اساس این گزارش، در پی واژگونی خودرو، این عنصر داعش در همانجا از پا در آمد.
 
منبع: العالم
 
انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
آنتي آل سقوط
United States of America
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
لعنت بر آل سقوط و آل خليفه.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
لعنت بر آمریکا و اسرائیل و حرومزاده های وهابی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
رحمت خدا بر آن الاغ كه اهل بهشت است چرا كه يك نجاستخوار خونخوار را به ديدار حوريان آتشين جهنمي فرستاده
ناشناس
Germany
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
به دستور مفتي وهابي از اين پس بريدن سر الاغ ها واجب است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
سلام
تیتر خبر هنرمندانه بود.
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
خدا با همین جد الاغ محشورش کند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
آقا توهین نکن صد مرتبه به شرافت جد و آباد اون الاغ
ناشناس
Germany
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
چرا به الاغ بیچاره توهین میکنید
ناشناس
Iraq
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
گناه داره طفلک الاغه !! مگه جد الاغ چه گناهی کرده؟! باور کنید دلم برای الاغها سوخت.
شابادی
Germany
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
باید از این بی وجود ها خون الاغ را مطالبه کرد زیرا بر اساس آیه قرآن خون الاغ از اینها ارزشمند تر است.هزاز حیف برای آن الاغ ....
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
الان حال الاغ چطوره؟ نگرانشم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
به جان خودم منم الان دل نگران اون حیونم چون اینا به آمیزاد رحم نمیکنن چه برسه به اون حیوون
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
خوبه احوالپرس شماست
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
اینا کی هستند که منفی میدن؟
داعشی اند!!!!!!!
ناشناس
Germany
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
حتما
محسن
Germany
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
اینا که منفی میدن به این خاطره که الاغ داغ دارشون کرده
حسین
France
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
چشمتون روشن
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
چشم بابات روشن
محمدحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
الاغ هم میدونه این قوم کثیف چقدرپلید هستند.
ناشناس
Germany
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
باز گلی به گوشه جمال این الاغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
امیدوارم الاغه طوریش نشده باشه
میثم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
الاغ را که نکشتن اینا که رحم ندارن
انصاری
United States of America
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
بعد از این اگر بکسی بگن الاغ نباید ناراحت بشه اخه الاغ ها نشان دادن از خیلی از سران دول عربی که نام اسلام را یدک میکشن بیشتر میفهمن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
الاغ واژه مغولی است بهتر است از واژه فارسی خر استفاده شود
فدایی سید علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
بخدا که همین مرگ خرکی حقشونه!!ممنون از نظرات بامزه وبجای دوستان!!....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
به این الاغ باید گفت سم طلا
nima652
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
سلام
نظرم بد بود نذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
ها بد بود