۲۱

حضور یک «آقازاده» در حرم حضرت رقیه(علیها السلام) + تصویر

اين آقازاده رو ديشب وقتی با باباش اومده بود حرم خانم رقيه(علیها السلام) برای زيارت ديدم... نميدونم چرا يه دفعه ياد حضرت علی اصغر افتادم.
کد خبر: ۷۱۷۷۵
۱۲:۱۴ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، «حسن شمشادی» خبرنگار واحد مرکزی خبر در سوریه روز گذشته برای تهیه گزارش و زیارت به حرم مطهر حضرت رقیه(علیها السلام) مشرف شد.

وی با انتشار تصویری از یک کودک خردسال که یونیفورم مدافعان حرم اهل‌بیت(علیهم السلام) را بر تن کرده در صفحه فیسبوک خود نوشت:

اين آقازاده رو ديشب وقتی با باباش اومده بود حرم خانم رقيه(علیها السلام) برای زيارت ديدم، باباش مدافع حرم بود و خودش هم ... نميدونم چرا يه دفعه ياد حضرت علی اصغر افتادم. لبيک يا زينب(علیها السلام) ... لبيک يا زينب ... لبيک يا زينب.


"و اینگونه است که در مکتب مجاهدان مقاومت اسلامی، جهاد و شهادت را پسر از پدر به ارث می‌برد و برای فرزندانش به یادگار می‌گذارد..."

منبع: ابنا

انتهای پیام/ ح . ا
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
چه جگره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
خدا پدر و پسر رو حفظ کنه
کبوتر حرم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
تا اخرین نفس هستیم
شاه حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
خداوند را بخون گلوی حضرت علی اصغر قسمش میدهم که نظام تشیع علوی را در سراسر جهان حاکم کند وظلم و استبداد نابود شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
خدا حفظت کنه عمویی:-*
ز س
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
فدای شـیرخواری كه وقــت جان نثاری
دو چشم خود ببست و دو لب به خنده واكرد...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
خدا حفظش کنه
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
جانم ، سرباز کوچک امیر المومنین حیدر (علیه السلام) .
ناشناس
Finland
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
آه یا زینب
داود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
تا شیعه چنین فرهنگی داره چه غم داره ؟ما همه سربازان اهل بیت رسول ا... هستیم.یا حسین یا زینب
علی اصفهونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
نازدا برم آمو...
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
یا حسین یا زینب خدایا این عشق خالص را از این شیر مردان قبول کن
ناشناس
Germany
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
اايشالاه ما هم بتونيم بريم حرم بي بي سه ساله .
فری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
فدات شم عسل
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
تجلی کامل سربازان درگهواره .الله اکبر
ناشناس
United States of America
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
زنده باشی
baseri
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
lماشاء الله لا حول والا قوت الا بالله
سرباز كوچك امام زمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
اي كاش من هم جاي او بودم ولياقت بوشيدن لباس مدافعان را به تن مكردم و براي خانم جان مي دادم
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
لبیک یا سیدی و مولا یا امیرالمومین یا علی ابن ابی طالب
انا کلب العلی
احمد فدایی رقیه
Germany
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
الحمدلله رب العالمین. خدایا.................
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
خدا به حق حضرت زینب یه بچه صالح سالم هم به من بده