۲۰

مهدی زهرا به فریادم برس..

کد خبر: ۶۷۱۳۶
۱۷:۳۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

خانه ات را حلقه بر در می زنم..
گرد بام خانه ات در می زنم..
آنقدر در می زنم این خانه را..
تا ببینم روی صاحب خانه را..
تا به عشق خود اسیرم کرده ای..
از خلایق جمله سیرم کرده ای..
من به غیر از تو ندارم هیچ کس..
مهدی زهرا به فریادم برس..



انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
نظرات بینندگان
منتظر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
مهدی زهرا به فریادم برس
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
یا صاحب الزمان عجل الله ،
آقا جان بیا دیگر بریدیم ، بیا مولای خوبی ها ، بیا مهدی فاطمه س ، بیا . . . . .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
کاش من هم می توانستم بگویم بیا...
بیا گفتن های من... خوب می دانی آقا یعنی من هنوز آماده نیستم... بیا اما در حقیقت ...ن...
اللهم عجل لولیک الفرج...
اللهم اجعلنا من منتظریه...
منتظر آخرین سفیر کبیر عرش
Germany
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
السلام علی المهدی الذی وعدالله به الامم ان یجمع به الکلم.
ای یوسف زهرا والله دیگه توان ادامه ی حیات نداریم.بیا ای نور دیده ی انبیاء و اولیاء و ما رو نجات بده.(یااباالغیث اغثنی)
جان و مال و وجود و هستی و دار و ندارم فدای اربابم مهدی(ع)
کلب العباس
Japan
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
صداهاکله بیش یار بردن عشق است/از عشق تو چوب طعنه خوردن عشق است/ای مهدی فاطمه عالم به فدایت/یکبار تورا دیدن مردن عشق است/
محب اهل بیت ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
احسنت
تنها چاره کار همین است و بس
اللهم عجل لولیک الفرج
انصاري
Germany
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
آقا بيا ... ديگه هم ما خسته شديم هم شما .
آقا بيا تا همه بدونند كه شيعه بي صاحب نيست ، آقا بيا و قدم روي چشمان گناهكار ما بذار و جهان رو به نور عدالت شعله ور كن
سربازگمنام امام زمان عج
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
خدایاشکرت
چون هرجا که قراربود
مچموبگیری
دستمو گرفتی
ناشناس
Germany
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
السلام علیک یا صاحب الزمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
آقا جان مادرت بیا...
شیعه خیلی غریب شده
دلخواه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
السلام عليك يا سيدي و مولاي يا أبا صالح المهدي عجل علي ظهورك
ناشناس
Germany
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
تا به "روی" خود اسیرم کرده ای..
از خلایق جمله سیرم کرده ای..


اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر
ناشناس
Ireland
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
خداکندکه بیایی...
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست،خدایا! به سلامت دارش...
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
عمری است،که از حضور او جاماندیم
در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است تا که ما برگردیم
ماییم، که در غیبت کبری ماندیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
إن شاءالله بزودی تشریف بیاورند.
چقدر عالی میشه اگر بیان. چه مصیبتها و مشکلاتی که برطرف میشه
چه عالی میشه که آقای ما دنیا را به دست بگیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
مولایم دلم برایت خییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییی تنگ شده، آقا جان تو این دنیای پر از گناه خیلی تنهام،
می ترسم که منم.................. .
کمکم کن که تو مولای مهربانم هستی.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
اقا جان بیا دلم تنگ شده است یعنی میشود سخنان امام مهدی (ع) را گوش کنیم که مورد مظلومیت امام حسین (ع) و خانواد اش صحبت می کند . میشود انشالا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
تو بیا من رفتم
ناشناس
Afghanistan
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
مولا جان خیلی خسته م تو رو خدا بیا به فریادم برس