۸
اختصاصی/

تصویر/ نشستن برف بر مراقد مطهر حضرت زینب و حضرت خوله (سلام الله علیهما)

کد خبر: ۶۴۶۷۵
۰۸:۳۱ - ۲۱ آذر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:






انتهای پیام/ ز.غ
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
ریزه خوار خوان مولا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
جانم زینب!
سید دوستدار ولایت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
این رد پائی که در عکس اول دیده میشود خیلی با معناست .

ای تکفیری ها کجائید که ببینید در برف و بوران هم ما مدافع اهل بیت (علیه السلام) هستیم ، البته اگر از آسمان خمپاره هم ببارد (چنانکه توسط شما می بارد) ما باز هم هستیم و خواهیم بود .
اللهم عجل لولیک الفرج . . . . .
یاسین وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
لبیک یا زینب(س)...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
جان و مال و هستی و وجودم فدای مولاتی حضرت زینب کبری.......ای مضطر بلاکش به فریاد ما هم برس که ما نیز از دوری مهدی ات به انواع بلاها دچار شدیم.برای سلامتی وآمدن امام عصر صلوات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
بانو بزن شوری به جان
جان خسته شد زین همرهان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
جونم!
سلامتی همه مدافعان حرم و رهبر قهرمانشان صلوات!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
رهبر اونا کسی نیست جز امام حسین.بیخودی سیاسی نکن.
یک جوان شیعه
Sweden
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
زیتب چان یه حق سر بریده برادرت و پهبوی شکسته مادرت ما شیعیان را شفاعت کنید.