۳

سنگسار زن پاکستانی‌ به جرم داشتن‌ موبایل

یک زن در یکی از روستاهای پاکستان به دلیل همراه داشتن گوشی موبایل، سنگسار شد.
سنگسار زن پاکستانی‌ به جرم داشتن‌ موبایل
کد خبر: ۶۲۱۲۶
۰۹:۰۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از عصر ایران،  این زن که مادر دو فرزند بود به بهانه داشتن موبایل و "خروج از قوانین اسلامی"، سنگسار شده است.اعضای قبیله این زن معتقدند که همراه داشتن گوشی موبایل برای زن، خیانت بزرگ به شمار می آید و خیانتکار هم مستحق مرگ است.این سنگسار در روز ۱۱ سپتامبر گذشته عملی شد. این زن با حکم قاضی مستقر در این روستا به سنگسار محکوم شده بود.

منابع آگاه گفته اند به خانواده این زن اجازه داده نشد در تشییع جنازه او مشارکت کند.در این منطقه از پاکستان، تفسیرهای افراطی و اشتباهی از شریعت و مقررات اسلامی وجود دارد به همین دلیل قتل بسیاری از زنان با بهانه های مختلف روبه افزایش است.مجازات سنگسار هم اکنون به عنوان یک مجازات قانونی حداقل در ۱۵ کشور جهان وجود دارد.آمارهای جدید نشان می دهد اجرای این مجازات در سه کشور افغانستان، پاکستان و عراق روبه رشد است.

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
مرگ بر وهابیت . این تقویت کننده کفر و الحاد جهانی و دشمن اسلام راستین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
نتيجه تعصبات مذهبي،‌ چيزي جز اين نيست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
واقعيت اسلام، ‌چيزي جز همين كه در خبر آمده نيست.