۳

در حسرت بهار نشستم نیامدی...

کد خبر: ۶۲۰۰۱
۱۶:۰۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

در حسرت بهار نشستم نیامدی
در خیمه گاه غربت و تنهایی فراق
رنجور و بی قرار نشستم نیامدی
در غم سرای خلوت دل بی تو ای عزیز
با چشم اشکبار نشستم نیامدی



انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
السلام علیک یا صاحب الزمان. آقا جان خیلی به نظر لطفت محتاجم.
sine zan
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
بسمه تعالی شانه

مولی جان . کجایی پدر مادرم به فدایت .

دارد زمان امدنت اندک اندک دیر میشود
دارد سینه زن جوانت کم کم پیر میشود

السلام علیک یا مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف