۳
اختصاصی/

علت عدم حضور آقای دکتر روحانی در ضیافت ناهار

روز گذشته در خصوص ضیافت ناهار که به دعوت دبیرکل سازمان ملل از مقامات ارشد شرکت کننده در اجلاس مجمع عمومی سازمان به عمل آمده بود، جمهوری اسلامی ایران غائب بود، چرا که وجود نوشیدنی های الکلی روی میزها عامل عدم حضور مقامات کشورمان بوده است.
علت عدم حضور آقای دکتر روحانی در ضیافت ناهار
کد خبر: ۶۱۶۳۴
۱۲:۵۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، به دنبال برگزاری شصت و هشتمین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، آقای دکتر روحانی به همراه اعضای منتخب خود، به نیویورک سفر کرده اند.

روز گذشته در خصوص ضیافت ناهار که به دعوت دبیرکل سازمان ملل از مقامات ارشد شرکت کننده در اجلاس مجمع عمومی سازمان به عمل آمده بود، جمهوری اسلامی ایران غائب بود، چرا که وجود نوشیدنی های الکلی روی میزها عامل عدم حضور مقامات کشورمان بوده است.

شایان ذکر است که مقامات جمهوری اسلامی ایران از حضور در کلیه ضیافت های بین المللی که در آن نوشیدنی الکلی استفاده شده امتناع کرده اند. بحث نوشیدنی های الکلی روی میز برای مقامات جمهوری اسلامی ایران، همواره یک مسئله ی شرعی است و این نکته قابل تامل است که آیا دنیا هنوز متوجه این نیست که روی میز چه مقاماتی نوشیدنی های الکلی نگذارند؟!!!


انتهای پیام/ س.ع
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
حسین
United States of America
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
دمش گرم
یارو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
این است اقتدار تشیع

روحانی متشکریم
Mrf
United States of America
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۴
من زمان انتخابات طرفدارش نبودم ولی حالا میبینم کاراهای باارزشی میکنه .
انشاالله خداخدمت گذاران مکتب حقه تشیع را حفظ کند.