۱

تشرف صدها نفر به دین مبین اسلام در دوبی

بیش از 230 نفر طی ماه مبارک رمضان امسال در شیخ نشین دوبی به دین مبین اسلام مشرف شدند.
تشرف صدها نفر به دین مبین اسلام در دوبی
کد خبر: ۶۰۰۳۶
۱۲:۳۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ایسنا، راشد الجنیبی مدیر موسسه خیریه دارالبر امارات در نشستی خبری اعلام کرد که طی ماه مبارک رمضان بیش از 230 نفر از اتباع کشورهای مختلف جهان در شیخ نشین دوبی به دین مبین اسلام مشرف شدند. این افراد تازه مسلمان شده از کشورهای فلیپین، هند، روسیه، سریلانکا، پاکستان، قبرس، کانادا، آمریکا و رومانی بودند که در موسسه خیریه دارالبر شهادتین را گفتند و مسلمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: از ژانویه سال جاری میلادی تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 1120 تن در شیخ نشین دوبی به دین مبین اسلام مشرف شدند.مدیر موسسه خیریه دارالبر در پایان افزود: این موسسه در ماه مبارک رمضان بیش از 24 هزار و 214 جلد کتاب در موضوعات اسلام شناسی، قرآن، آموزش احکام و آشنایی با اسلام در بین مسلمانان و غیر مسلمانان در شیخ نشین دوبی توزیع کرده است.

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
منتظر آخرین سفیر کبیر عرش
Germany
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
اسلام به ذات خود ندارد عیبی/هر عیب که هست از مسلمانی ماست........اگر مردم از حقایق دین اگاه بشوند به سمت نور گرایش می یابند به قول خورشید ایران زمین و سلطان مشارق و امام مهربان حضرت علی بن موسی الرضا که می فرمود اگر مردم کلام ما را بشنوند و بفهمند به سمت ما گرایش می یابند.