۱۲

انصارالاسلام، سنی‎ها را دعوت به جهاد علیه ایران کرد

گروه تروریستی انصار الاسلام در بیانیه ‎ای که هدف آن ایجاد تفرقه میان مردم ایران است، خواستار جهاد علیه نظام جمهوری اسلامی شدند.
انصارالاسلام، سنی‎ها را دعوت به جهاد علیه ایران کرد
کد خبر: ۵۹۸۷۱
۱۳:۰۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مهر، این گروه تکفیری که در کشورهای مختلف عربی و آفریقایی فعالیت می کند با انتشار بیانیه ای در سایت و صفحه فیسبوک خود، توجیه این دعوت را "افزایش نفوذ شیعه" دانست.

 گروه‎های سلفی در چند سال اخیر با تکیه بر مسائل فرقه‎ای تلاش به جذب عضو کرده اند و به جای توجه به دشمنان اصلی جهان اسلام همچون رژیم صهیونیستی، تمرکز خود را بر تفرقه افکنی در جهان اسلام و ترویج نظرات تکفیری قرار داده اند که در راستای اهداف استکبار جهانی است.

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۴
نظرات بینندگان
اسلام پیروز است
Germany
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
انصار الصهیونیست باید بداند که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی تپ لپ خورد گه دانه دانه
ناشناس
Germany
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
شیعه حق است و بالنده و از تمام مذاهب اسلامی انتظار دارد بدون تعصب در وقایع صدر اسلام تحقیق کنند واین ازادگی رمز بالندگی و گسترش آن است
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
ما منتظر ورود شما هستیم تا با دستان خودمون همتونو به درک واصل کنیم...
ابن الزهراء
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
نشریف بیارید وهابیهای تروریست عزیز! گورهای دسته جمعی برای نعش های متعفنتان آمادس!!
بیاید تا با قدرت فرزندان حیدر آشنا بشید! بیاید تا جوشش غیرت حیدری رو در خون پارسی ببینید!
بیاید وحشی ها
بیاید تا ببینید فرزندان حیدر کرار چه بر سر حقیر شما میارن.
اللهم العن الجبت و الطاغوت
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
خدا میدونه چقدر منتظرشونیم...انتقام خون میلیونها شیعه مظلوم تو این هزارسال و ازشون میگیریم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
این انصار الکفر اگر یک سلول جگر دارند صورت خود را نپوشانند (آنهمه تا بیخ گوش). آمریکای به اصطلاح ابرقدرت برای حمله به ایران می خواهد اول آنرا از درون ضعیف کند بعد آنهم با کمک بقیه جاهلان دنیا حمله کند که خیلی ضرب نخورد! شما که صدای یا حسین ما را بشنوید به آغوش قبرهایشان خواهید شتافت. شما بروید همان زنان و کودکان بی گناه را بکشید و بگویید جهاد کردیم! خدا لعنتتان کند! خدا روزی هزار بار عذاب جهنم را برشما زیادتر کند! و خواهد کرد! حالا مشغول باشید و بدمستی کنید تا مهلت خداوند تمام شود!
جواد
United Arab Emirates
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
خوب میدونن که اگر خودشون رو نپوشونن زنده به ایران نمیرسن
شاهرخ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
حقيرتر از اين حرفها هستيد اون اسراييل و آمريكاشم شهامت حمله به ايران رو ندارند
جان بر کف
Germany
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
اخه این وهابیون احمق اگر ا درصد فکر میکنند مسلمانند بروند به جنگ کفار و مشرکین بعدا بیایند سراغ مردمانی که مسلمان و خداپرست هستند
از همین جا معلوم میشود که وهابیت را انگلیس زایید یعنی چه از همین جا معلوم میشود که کافر واقعی کیست کشتن زن و کودک هم جهاد است خاک تو سرتون کنن اولاد و الشیطان خاک بر سرت که گیر دادید به شیعه ببین کل دنیا چجوری عین سگ از 100 میلیون شیعه ترسیده که به نوزاداشونم رحم نمیکنند
فرهاد میانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
ما شیعیان گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب و مراجع تقلیدمان هستیم اگر روزی جهاد علیه این ملعونین داده شود (که آرزوی دیرینه من است)، هرچی وهابی، سلفی و... را به درک واصل خواهیم کرد.به امید ظهور صاحب امر امام زمان (ع)
سلیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
چندده ملیون انگشت روی ماشه سلاحهایمان است وآماده
ما در پشت مرز ایران آماده ایم ، پشت هر تپه ، پشت هر درخت ، پشت هر بوته
کارشما را یکسره کنیم
sina
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
خدایا به عزت و جلالت ولی ما را برسان آقا و سالار ما را برسان آن فرمانده را برسان ومارا در اطاعت امرش ثابت پایدار محکم قرار ده تا دنیا و دینت را از وجود این ارازل و خبیثان و شیطان صفتان پاک کنیم