اسنودن کابوس آمريکايي ها مي شود

يک نشريه انگليسي افشاي اطلاعات خطرناکي که ادوارد اسنودن در اختيار دارد را براي واشنگتن يک کابوس دانست.
اسنودن کابوس آمريکايي ها مي شود
کد خبر: ۵۸۶۸۷
۱۱:۰۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۲
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از موج، خبرنگار روزنامه گاردين، چاپ لندن در گزارشي اعلام کرد اطلاعاتي که ادوارد اسنودن، پيمانکار سابق آژانس امنيت ملي و افشاگر جاسوسي دولت آمريکا در اختيار دارد بسيار خطرناک است و به منزله کابوسي بزرگ براي کاخ سفيد خواهد بود.اسنودن به قدر کافي اطلاعات در اختيار دارد تا ظرف يک دقيقه به دولت آمريکا آسيب وارد کند و اين آسيب بي سابقه خواهد بود. دولت آمريکا بايد هر روز زانو بزند و دعا کند براي اسنودن اتفاقي نيافتد زيرا اگر براي اسنودن اتفاقي بيافتد همه اطلاعاتي که وي در اختيار دارد منتشر خواهد شد و اين بدترين کابوس خواهد بود.

انتهای پیام/ ز.ح
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha