۷
اختصاصی/

اقدام فعالان اینترنتی علیه آل سعود

"محمد سلیم الشمری" می گوید: در مقابل خدا اعلام می کنم ما بیعتی نکرده ایم که حال بخواهیم پس بگیریم و به خدا قسم تمام حقوق مادی و معنوی خود را از آل سعود پس می گیریم حتی اگر به قیمت جانمان تمام شود.
اقدام فعالان اینترنتی  علیه  آل سعود
کد خبر: ۵۲۱۱۵
۰۹:۳۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، در پی خشم روزافزون مردم عربستان علیه حکام آل سعود گروهی از فعالان اینترنتی در تویتر، اعتراض خود را با عنوان " در برابر خدا بیعت خود را با آل سعود می شکنم" به خاندان سعودی نشان دادند. به گفته منابع خبری هزاران نفر در این اقدام اعتراضی در فضای مجازی شرکت کردند.

در این قسمت به بخشی از کامنت های ارسالی توسط فعالان اینترنتی اشاره می شود:

"محمد الجهنی"می گوید: من اصلا با آنها بیعت نکرده بودم که حال بخواهم بشکنم.

"محمد سلیم الشمری" می گوید: در مقابل خدا اعلام می کنم ما بیعتی نکرده ایم که حال بخواهیم پس بگیریم. به خدا قسم تمام حقوق مادی و معنوی خود را از آل سعود پس می گیریم حتی اگر به قیمت جانمان تمام شود.

"عبدالعزیز الهاشمی" می گوید: خاندان سعودی  دزدان فاسدی هستند که دست نشانده آمریکا هستند. چه کسی با دزد بیعت می کند؟

لازم به ذکر است؛ در نتیجه سیاست های اعمال شده توسط آل سعود و افزایش روز افزون ظلم و فساد این خاندان، این گونه اقدامات اعتراضی در فضای مجازی در حال افزایش است.

انتهای خبر/ ز . غ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲
نظرات بینندگان
سید عبدالغفور محفوظیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
به امید روزی که آل سعود به این وضع مبتلا بگردن
سید عبدالغفور محفوظیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
خدا آل سعود و آل خلیفه را به این روز در بیارد بگو آمین
علي اكبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
به زودي آل خيك و آل شكم به سرنوشت آل زياد و آل اميه دچار خواهند شد.
ابرهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
بهت نمره منفی دادم چون ال شکم اصلا خوشم نیامد.اگر ال شکم نمی نوشتی جملت خیلی قشنگ میشد.
انتی حیوانات(وهابیت)
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
اما من امتیاز مثب دادم وفقط به خاطر ال شکم
دوستدار ابدال
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
باسلام و صلوات
میلاد مسعود امام حسن العسکری را به پیشگاه امام بر حق و دوستدار حق شناسان تبریک گفته و زمینه ظهور راحت امام بر حق را جهت برپایی عدالت از الله خواستداریم.
دوستی ما برای رضایت الله برپا و مستدام باد
زد وهابی ها
United States of America
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
کشتن انهارم برای ما حلال باشه که هست انشاا.. اتفاق میافتدد