۹

تصاویری شگفت انگیز و منتشر نشده از یازده سپتامبر

مشرق: تصاويري كه مشاهده مي كنيد تصاويري سري است كه براي اولين بار درخواست كانال ABC News در اختيار عموم قرار گرفته است و نشان دهنده بزرگي انفجار وخرابي هولناكي است كه در يازده سپتامبر 2001 در منطقه تجاري نيويوك رخ داد. اين تصاوير توسط يك هليكوپتر پليس نيويورك گرفته شده است.
کد خبر: ۴۵۹۹۵
۱۹:۱۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:









































انتهای خبر/ م.ک
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
نظرات بینندگان
علي
New Zealand
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
كاملا مشخص است كه تمام اين كارها مال خودشان بوده. آخه كجاي دنيا قبل از انفجار از طرف تروريست هزارتا دوربين ميزارن؟ تروريست واقعي آمريكاي لعنتي و اسرائيل بي صفت هستش
زارع
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
علي آقا، شما هم مانند بقيه همقطاران و همفكران خودتان فقط خوب بلد هستيد مثل آب خوردن و بدون هيچ دليل معتبري ديگران را متهم كنيد. آخه كدام كشور ناداني چنين بلائي سر خودش مياورد كه نتايجش همين اوضاع بد اقتصادي در دنيا شده و گريبانگير ميلياردها نفر است !؟ تروريستهاي واقعي آنهائي هستند كه عمليات انتحاري از قبيل همين 11 سپتامبر را انجام دادند و نه آمريكا و اسرائيل. عقلتان را بكار بيندازيد و حرفهاي يك عده مغرض را قرقره نكنيد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
تروریست کسانی هستند که در دنیای پر از دروغ و نیرنگ و حسادت و خالی از علم و دانش خودشان بسر میبرند و تصورات پوچ و غیر واقعی خودشان را حقایق مسلم تصور میکنند.
وضعیت خراب اقتصادی در دنیای امروز، فقط یکی از پیامدهای حادثه 11 سپتامبر میباشد. اگر کمی عقل و خرد داشتی، از خودت میپرسیدی کدام کشوری در جهان حاضر است چنین ضربه و لطمه مهلکی بخود بزند و این کار چه فایده ای برایش خواهد داشت؟ خیلی متاسفم که هموطنانی چون تو دارم که مغزشان شستشو شده.
ناشناس
Sweden
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
اسم اینکار ی انفجار کنترل شده بود که توسط مهندسین معدن و عمران به طور حرفه ای قابل انجام است.
آقای ناشناس! که معتقدی هیچ دولتی برایش بحران فایده ای ندارد! بگذار بهت بگویم که بزرگترین برنده این حادثه شرکتهای نفتی وابسته به بوش و رامسفلد و خانواده هایشان بودند.و جیب های آنها بود که پر شد.
اگر خیال کرده ای دل آنها برای مردمشان سوخته است خیلی در اشتباه هستی. اگر نوکری برای تاسراییل نبود، کسی ماجرای سه هزار یهودی که از این حادثه به راحتی جان بدر بردند را فراموش نمی کرد.
زارع
Netherlands (Kingdom of the)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
به ناشناس آخری عرض میکنم، داستان سه هزار یهودی و جان سالم بدر بردن آنها، یک دروغ محض و بزرگ استکه بدون ذکر حتی یک دلیل منطقی و علمی توسط دشمنان قسم خورده آمریکا و اسرائیل ساخته شده و متاسفانه توسط عده ای از مردم کم سواد و عوام متعصب مورد باور قرار گرفته.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
اقای ناشناس اگه تا حالا از خواب بیدار نشدی واستکبار را نشناختی فکری به حال فکرت کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
اگر فقط افرادي چون شما كه شستشوي مغزي شده اند،‌ بتوانند از خواب غفلت بيدار شوند، بسياري از مشكلات حل خواهد شد وجامعه بهتري خواهيم داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
علي آقا، شما بهتر است همانطور كه مدتهاست آسوده خوابيده اي، باز هم بخوابي چونكه نميتوان شما را از خواب بيدار كرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
كسي كه خوابه رو ميشه بيدار كرد اما كسي كه خودش رو به خواب زده نميشه بيدار كرد