۶۲

تصویر/ بوسیدن دست قرضاوی به روش رهبر حماس !

کد خبر: ۴۲۸۸۴
۰۴:۵۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :
 
 
 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۵
نظرات بینندگان
سيد دوستدار ولايت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
قرضاوي كيست ؟
قرضاوي را بهتر بشناسيم !
خبرگزاري فارس در تاريخ 85/11/25
گوشه اي از طرز تفكر ايشان را در صفحه زير آورده است .
http://www.farsnews.com
/newstext.php?nn=8511250371
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
حالا همین ها اگر ببینند کسی ظریح اقای جواونان اهل بهشت را می بوسد سریع حکم ارتدادش را صادر می کنند و خونش را می ریزند در حالی که خودشان دست هر ... را می بوسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
این هم از این دیگه چی میخواهید؟ نوشابه بدم خدمت برادران وحدتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
دوست و برادر اسماعیل هنیئه!!!!!!!!
چقدر حضرات واسه این مردک دست بوس مایه میزارن؟؟
طاهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
هدف ما آزادی مسجد الاقصی ست نه تکریم آدمایی مثل هنیئه
سيد دوستدار ولايت
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
قرضاوي را بهتر بشناسيم !
مزدور اسرائيل و امريكا ! دريافت كننده تقديرنامه از كنگره آمريكا ! صراط نيوز يكي ديگر از سايت هاي ارزشي نويس در تاريخ 91/05/31 وي را از زبان همسرش معرفي كرده است .
نبودن ولايت اميرالمؤمنين (عليه السلام) در دل و نهاد آدمي ، چه ها كه نميكند . اللهم عجل لوليك الفرج . . . . .
کارون
Germany
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
بگفته وهابیهای احمق این نوعی پرستش وقدسیت بخشیدن به افراده
پس چرا جناب هنیه مشرکنیست؟؟چرا مفتی مصر وجناب قرضاوی از افعال شرک امیز جلوگیری نمیکنه؟؟
یا فقط به شیعیان حیدر کرار گیرمیدن؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
مگه اينا بوسيدن را شرك نميدونند ؟ !
انتی وهابیت
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۶
برای خودشون عیبی نداره تو جلد دوم قران چاپ الا زهر نوشته شده
ناشناس
Singapore
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
بابا بیاد بیخیال فلسطین شیم اینا از وهابیا بدترن ببین کی گفتم
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
ایول داداش به خدا اولین دشمن ما اینا هستن
mhc
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
باید در جهت شیعه سازی فلسطین (خصوصا کودکان) گام برداریم والا پیروزی اسلام به فلسطین بستگی دارد.
بنده آماده هر کاری در این زمینه هستم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
لطفا افراط نکنید خب اشتباهی کرده نباید دیگه اونو دشمن کامل فرض کرد مخصوصا در این زمان که فلسطینیها به کمک ما نیاز دارن حتما فهمیدند که اینها به دردشون نمی خورند
بیطرف
Slovenia
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
لطفا افراط نکنید خب اشتباهی کرده نباید دیگه اونو دشمن کامل فرض کرد...
جناب برادر!
پس چرا اشتباهی نمیاد یکدفه هم که شده دست رهبر رو ببوسه؟؟؟!!!!
ALEN
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
توی این دنیا فقط آقا رو عشقه...
vengeful
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
کار ما با فلسطین نیست با اسرائیله که باید نابود بشه
ريزه خوار خوان مولا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
خاك بر سر اسماعيل انيه (هنيئه)
مزدور وهابيت!

اين قرضاوي ملعون دشمن جاني شيعان است و حكم به ارتداد شيعه و محدور الدم بودن شيعيان داده است.
لعنهما الله و لعن الله علي تابعيهم و محبيهم و لعنت الله علي مائلين اليهم و الناهضين باجنحتهم
اللهم عذبهم عذابا يستغيث منه اهل النار بجاه محمد و آله الاطهار عليهم صلوات الله الملك القهار
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
ماشالله به ادبت شیعه نما
خدایا ما از این و امثال اینها برائت میجوییم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
مهدور / عزیزم اشتباه نوشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
آقا مصطفی ما هم از امثال شما برائت می جوییم
امیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
لعنت بر همه دست بوسان و پا بوسان
سيد دوستدار ولايت
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
لعنت به آنكه پايه گذار سقيفه شد
mhc
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
ما پابوس ائمه هستیم
ما خاک پای ائمه هستیم
ناشناس
Germany
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
واااای قرضاوی و هنیه مشرک شدند!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
مشرک بودندD:
انتی حیوان(وهابی)
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
زبونت وگاز بگیر. وهابی و کافر شدن؟نه شایعه است اینها مومنان واقعی هستن.باتشکر چوپان دروغ گو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
اسماعیل هنیه و همه ی اسلامگرایان به امام یوسف قرضاوی که همیشه در خط مقدم جهاد مالی و جانی و زبانی در برابر ظلم و شرک و نفاق بوده اند افتخار می کنند و بوسیدن دست عالم و دانشمند و استاد دارای ثواب است. الله اکبر و لله الحمد.
ناشناس
Germany
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
بله از قدیم هم گفتند
هر که نپرداخت خراجات شاه
بارکش غول بیابان شود

برادران! سنی که دلشان قبول نمی کند امام علی بگویند باید هم قرضاوی و بدتر از او را امام بگویند امامانی که دستشان به خون هزاران مرد و زن و کودک مسلمان آغشته است
بله ثواب بوسیدن دست اینها را هم ببرید تا پرونده تان کامل شود انما نملی لهم لیزدادوا اثما
محب الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
بوسیدن دست قرضاوی ثواب است!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ اما بوسیدن ضریح امامان (س)یا قبر پیامبر(ص) یا یکی از اولیاالله که منظور از آستان بوسی همان دست بوسی است شرک است!!!!!!؟؟؟؟؟لابد مقام این مفتی نعوذبالله از مقام پیامبر(ص) بالاتر است
mhc
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
صد البته پا به پای آمریکا و اسرائیل در برابر شرک(!!!)و ظلم(!!!) مبارزه میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
از قدیم گفتند:کوه کوه رو می جوره ,آب گندابه چاله رو.اینم نقل سنی هاست..........
ناصر
Germany
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
طبق قانون خود اسلام ، هيچ انساني از شيخ و ملا گرفته تا ائمه خودتان ،‌بر انسان ديگر برتري ندارد .مگر برتري از منظر تقوي آنهم در پيش خداوند .بوسيدن دست و پا و قدمگاه ، يا از سر چاپلوسي است يا از سر عملكرد ناقص عقل
mhc
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
پس هیچ موقع بوسه بر دستان پدر و مادرت نزن
تا از این لذت و ثواب بزرگ محروم بمونی
مؤلف
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
و ائمه اطهار(ع) باتقواترین مردمان و راهنمایان به سوی تقوای الهی می باشند دقیقا به همین دلیل است که به آن ها عشق می ورزیم و بوسیدن مظاهر مربوط به آن ها مانند ضریحشان نیز برخاسته از محبت ما به آن اسوه های تقواست و اتفاقا چه عقل و خردی از این بالاتر که انسان، قدمگاه و مدفن آن راهنمایان به سوی رستگاری دنیا و آخرت را عاشقانه تر از عزیزان و نزدیکان خود ببوسد و از ارواح مطهرشان دعای خیر برای خود طلب کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
ماشاءالله. تبلور ایمان. به این تصاویر افتخار می کنم
شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
شرک در شرک!
محب الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
نگاه عاقل اندر سفیه قرضاوی ملعون ویهودی مسلک به اسماعیل هنیه مشهود است
جواد حسینی
Iraq
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
کسایی که دم از وحدت میزنن کجان؟؟؟؟؟
بیاید جواب بدید ...

فقط تا میشنون وحدت فریاد میزن وحدت... یکی نیست بگه برای چی باید با همچین اشخاصی وحدت کنیم؟؟؟؟!!!!!!!


اللهم عجل لولیک الفرج
http://ahlebeit110.blogfa.com
ALEN
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
چون آقا امر کردن.
مفهوم بود؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
چون جان شیعیان سیستان و پاکستان و افغانستان در خطر هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
قابل توجه مسولین محترم
الهم لعن عدوالشعیان علی بن ابی طالب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
بابا درست بنویس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
در اسلام و احاديث پيامبر خدا (ص) بوسيدن دست اولياى خدا و مادر و پدر جايز و احترام و حرمت ان ثواب و صواب وديگر معلم و عالم كه از انها درس علم دين گرفته باشى و به درد اخرتت بخوره و خدا ان را قبول كند و اگر نه واى به حالت ٠ حالا اگر فكر ميكنى دست كسى را كه ميبوسى براى خداست كه خوشا به حالت و اگر نه خودت بايد جوابگوى
خدا باشى چرا كه به نوعى بيعت و وفادارى و اقرار به شخصى هست كه دستش را ميبوسى o
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
قرضاوی خائن کسی است که همسرش هم از دست کثافت کاری که کرده ازش جدا شده
نصراصفهاني
Germany
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
http://nasr1212.blogfa.com/post/24
دوستدار وحدت
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
درود بر هنیه نه به خاطر این کارش که شاید کار بدی باشد(بنده به خوبی قرضاوی رانمیشناسم) بلکه به خاطر زحماتی که برای فلسطین می کشد
اتحاد حزب الله لبنان و حماس نماد اتحاد مسلمین است
اگر کسی چند کار بد کرد نباید او را از اصل ادم بدی بدانیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
بعد میرن... از قبرس میارن
شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
کدوم زحمات؟
از فشنگ تا موشکی که دارن ایران میده بهشون
ما داریم زحمت میکشیم نه اونا
اتحاد هم ایران داره زحمتش رو میشکه نه ایشون
این که اینطوری داره پاچه خواری میکنه
زورش میاد حتی با یه شیعه دست بده
هنوزم با ما دشمنن!
ناشناس
Finland
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۷
پایه گذار وحدت، خودش بعد از مراسم نفرینِ شیعیان قرضاوی ملعون، تمام تئوری هایش را زیر خاک کرد؛ از کسانی که با یک ساندیس طرفدار افکار افراد میشوند توقعی نیست که از حقایق عقب باشند؛ به فیلم ها، میزگردهای مذهبی جدید کمی نگاه کن: آقای رچبی که بعد از سریال مختار مجاز به طرح یکی از مطاعن خلفای جور و لعن سبک به انها هم نبود، دیروز در یک برنامه لعن علنی میکرد
وحدت مُردددددددددددددد! بیدار شو!
جواد
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
بوسیدن قبر شرکه قرضاوی یکی از بزرگواران اهله سنته توهین تهمت گناه بزرگیست
شیعه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
کجای قران اینو نوشته؟
شرک یعنی سجده کردن بر موی گوسفند!
شرک یعنی بدون امام زمان بودن
شرک یعنی اعتقاد به تحریف قران
شرک یعنی غصب فدک
شرک یعنی شراب خوردن خلیفه
شرک یعنی توهین به پیامبر در بستر
شرک یعنی حرام خدا رو حلال کردن و حلال خدا را حرام کردن
شرک یعنی جنگ با برادر و ولی رسول خدا
اینا شرکن انسان...خودتون میگید...
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
هدف مهمه
مؤلف
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
دوست عزیز ! آیا شما هنوز فرق میان بوسیدن و سجده کردن را نمی دانی ؟ پس شما هم که پدر و مادرت را می بوسی مشرک هستی ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
خاک بر سرت هنیئه اگر عقل در سرت بود جواب اسرائیل رو می دادی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
دشمن اصلی همین ها هستن نه کسی دیگه
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
این بود قدر دانستن کمک ها به فلسطین که رهبر حماس در برابر اولین دشمن مردم فلسطین زانو بزند
امید
United States of America
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
از این سنیهاانتظار دیگه ای نداریم
حیدریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
قابل توجه برادران ناتنی اهل تسنن.شما که بچه ات رومیبوسی یاچاپلوسی یاعملکردعقلت ناقصه که صد البته درموردشمادومی صادقه.اونی که گفت این مرتیکه حرامز...دانشمنده انقدردست اینارو ببوسن تاانشاالله درعقبی ملایکه جهنم ازخجالتشون دربیان.اماشما برادران شیعه بهترازجانم ماگوش به فرمان رهبریم.تاموقعی که امربه وحدت کردندگوش به فرمانیم.خدایا ریشه تمامی دشمنای اهل بیت(ع)رابخشکان.یاعلی مدد.
منم حيدريم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
هرچي آقامون بگه.يا علي مدد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
برای کسی بمبر که برات تب کنه .روز دستگیری صدام .رنتیسی به قول شما شهید های های گریه می کرد وقبل از امدن هنیه به ایران ودست در دست رئیس جمهور گذاشتن بحرین بود وحمایت از قتل عام شیعیان /این تذهبون ؟
مجتبی حاجلو
Spain
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
اینا مردمان نمک نشناسین ، هر طرف که بیشتر بهشون سود برسونه در جا به همون طرف میچرخن. چه فایده ای بردن از این شاخه به اون شاخه پریدن ؟ هیچی
اینا نمیتونن از عرب عرب کردن دست بردارن ، هر کاری هم بکنیم بازم عجمیم ...
حیف که چاری ای بجز زنده و باز گذاشتن این خط از جبهه ضد اسرائیلی فعلا نداریم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
سلا داداش این جور رو به همه اهل سنت نسبت نده الگر ی شیعه کار بد انجام داد نمیگیم که شیعیان بعد قبل از حرف فک کن ما هم به نوبه خود ناراحتیم ام بعد دادش این هم بگم که از این موضوع برده بردادری مذهبی نکن