۱۶۶

نظر شما در خصوص شخصیت مجری طنز پرداز شبکه ضاله وصال چیست ؟

کد خبر: ۳۵۲۴۶
۰۳:۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
SHIA-NEWS.COM  شیعه نیوز :
 
 
نظر شما در خصوص شخصیت مجری طنز پرداز شبکه ضاله وصال چیست ؟
 
 
 
 
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۶۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱۹۳
نظرات بینندگان
خالد از ژاپن
Japan
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
با سلام و تشکر از این طرح بسیار زیبا
ایشون منو یاد عمربن عاص می اندازه . البته ورژن بسیار کودن و خرفتش !
در ضمن به جورایی از ایشون تشکر میکنم که باعث شد حقانیت مذهب شیعه برایم بیشتر به ثابت شود . در ضمن این مانکن زشت خیلی هم بد دهن و بی تربیت است .
پایان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
من بهت منفی دادم مگر به حقانیت شیعه شک داشتی که بیشتر بهت ثابت بشه؟؟؟
عجب شیعه هایی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
یعنی چی این حرف؟؟؟؟!
حتما از شمر هم باید تشکر کنیم که امام حسین(ع) رو به شهادت رسوند و باعث شد الان ما مظلومیت و حقانیت ایشون رو بفهمیم؟!
این مشکل من و شما است که باید حتما یک سری اتفاق بیفته تا شناختمون از شیعه و اهل بیت(س) بیشتر بشه!
ناشناس
Canada
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
کلام حضرت ابراهیم را مگر در قران نخواندید که یطمئن قلبی ، بعضی وقتها ایمان آدم قوی تر می شود.
خالد
Japan
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
جناب شیعه نیوز !
از کدام شخصیت صحیت میکنید ؟
ما که در ایشون جز بی شخصیتی چیزی ندیدیم .
حتما مزاح فرمودید درسته ؟! :)
سلمان حدادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
شخصیت نیست خیلی خنده داره وقتی می خواهم بخندم نگاه می کنم
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
من هم موافقم
اون شخصیت نداره
و البته چهره ش خیلی شبیه ......
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
این شبکه وصال که گفتی تو ماهواره است . مگه مراجع عظام حرمت ماهواره را بیان نفرمودند . خدا را شکر ما که ماهواره نداریم درود بر گیرنده دیجیتال
کربلائی علی ساری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
سلام
به نظر اکثریت مراجع عظام ماهواره اگر موجب فسق و فجور نشود مشکلی ندارد
ناشناس
Germany
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
خیلی نظرتان بچگانه است!!
حدث میزنم شما 7 یا 8 سال بیشتر نداشته باشید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
میشه بگی کدوم شبکه ماهواره ای فسق و فجور نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
شاید کمتر از 1 درصد شبکه های ماهواره ای اسلام پسند هستن که به نظر من عقل سلیم میگه بهتره برای 1 درصد خطر 99 درصد رو قبول نکنیم
عبدالله
Germany
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ملا زاده جون من همیشه خودت با پشت رول بشین / ما باهات حال میکنیم خودت خبر نداری !
امید2
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بله ما هم چون اطلاعاتمان نسبت به دین و مذهب شیعه، از سخنان او بیشتر و بیشتر میشود، لذا با او حال میکنیم.
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بنظرحقیر ملازاده خلف صالح انگلیس وامریکاوفرزندپاک صهیونیست وشیطان وازنطفه عمروعاص ویزید ومعاویه ولازاده مرتد ومهدورالدم می باشد.انشاالله پس ازسرنگونی باجدش یزیددرجهنم مخلد خواهند شد.
محمدی
Netherlands (Kingdom of the)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خیلی خوبه
وجودش نیازه واقعا
:D
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
يه بيننده اي به خود دلازاده چه زيبا گفت ، گفت : ما در خانه يه بز داريم ، دلازاده هم به وجد آمدعه بود و بز را مسخره كرد و فكر كرد كسي ميخواد تشيع رو مسخره كنه . بيننده گفت ما خيلي به اين بز ميخنديم و تو سرش ميزنيم چون تا سرش يه پارچه ميپيچيم با تو(دلازاده) مو نميزنه ، عين تو ميشه و ما تو سرش ميزنيم و ميخنديم
ناشناس
Spain
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
مواظب هستی چی می گی؟ دوست داری فردای قیامت این بزه ازت نگذره؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
چقدر شبیه حضرت عمر هستی .
انشالله تو اون دنیا همنشین عمر و ابوبکر و عثمان باشی .
این سه تا مال شما

امیرالمومنین مال ما
معامله خوبیه دیگه ؟!
یس
United States of America
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
لعنة خدا بر ظالمین باد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اها شما که به مقدسات اهل سنت توهین میکنید متاسفانه فتوای مقام معظم رهبری که فرمودند نباید به مقدسات اهل سنت توهین کرد را یادت رفته
خدا هدایتت کند . حیف نام بزرگان که از زبان تو در بیاید
علي اكبر
Kazakhstan
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
سلام. كي توهين كرد؟ اين آقا وهابيه. ناصبيه. دشمن اهل بيته. حالا اگه اسم خلفا رو نمي آورد بهتر بود. ياعلي.
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
منظورش اینه که هر کدوم با پیشوایان خودوشون میان.
مگه نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مگر سیلی زننده به حضرت زهرا.وجه الله. مقدس است؟حتی برای اهل سنت.؟ پناه برخدا.
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
انچه که مسلم است او قصد ادغام وهابیت با اهل سنت را دارد وسنیان اگر مواضع خود را مشخص نکنند در گناه وهابیت شریکند واگر که وهابیت را قبول دارند که هیچ
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
وقتی این آدم را می بینیم همگی یک حالت ناراحتی به ما دست می دهد و می گوییم این که این جوری است و فقط کارش فحش و تهمت و ...است پس اربابانش چه آدمهای کثیفی بودند و بیشتر آنها را لعن می کنم و من یاد مظلومیت های امیرالمومنین علی می افتم که خلفای غاصب چه قدر مولای ما را اذیت کردند
العجل العجل یا صاحب الزمان
سيد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اقای ملازاده درسته رهبران شما سوسمار میخوردن
اما شما سعی کن نظافت را راعایت کنی !
هر چند نظافت علامت ایمان است و شما را چه به نظافت !
موحدی
Netherlands (Kingdom of the)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
این مجریه دیوانه و روان پریشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خدا لعنتش کنه و در جهنم با اربابانش همنشین و همدم باشه انشالله
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
من هر وقت دیپرس میشم برنامه هاشو میبینم و کلی روحیه ام عوض میشه
استاد خنده درمانی است این ترکیب
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اگر این اقا نباشد مزه ماهواره از بین میرود واقعا فتواهای انها خیلی مسخره و خندهدار می باشد
امين
Netherlands (Kingdom of the)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
قيافه اي پر از كدورت و در عين حال مسخره كه به درد استفاده به جاي الا...كه در سيركها با اون بازي ميكنن ميخوره. البته قصد توهين به جناب الا... نداشتم چون الا.... از فهم و شعوري در حد حيوانيت خود برخوردارند اما اين چنين افراد گوه سرسبد هر چي نفهمي و حماقتن.
حسین سلطان عشق
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
سلام
خاک بر سرا همه کاراشون جوکه!!!
بر.......لعنت
یاعلی
وحید
Finland
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اینکه ملاه زاده..... زاده است
ایرانی
Germany
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
این فرد تنها به قصد توهین به مقدسات و خدشه دار کردن روح شیعیان اقدام به این اعمال کریه میکنه در حالی که من مطمعنم خودش میدونه اقداماتش تاثیر برعکس داره و جز این که حتی افراد بی طرف رو هم از وهابیت زده کنه هیچ تاثیری دیگه ای نمیتونه داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
به یابو بیشتر شبیه تا به انسان البته یابو بدش می آید اسمش را به این شخص داده
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
برای خنده خوبه.خیلی کودنه
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
احسنت
شایان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آخه خدا این موجود شبیه چیه ؟
داريوش
Germany
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اولا اين مردك از بيماري اب....رنج مي‌بره و مثل پيشينيان خودش به دنبال .... براي درمان درد بي‌درمانش مي‌گردد. كه البته بايد سري به ديار افريقا زده از ديدن آن بوق‌ها بهره‌مند شود.
ثانيا: با آل علي هركه درافتاد ور افتاد
ثالثا: چراغي را كه ايزد برفروزد هرآنكس پف كند ريشش بسوزد.
کربلائی علی ساری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
تو صحن حیدر گفتم: حیدر از آن ما و عمر آز آن آنان و شکر خدا که حیدریم عمری نیستم
كاكو
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
يه بارديدم كفت:نزرفقط بايدبراي خداباشد.شيعيان نيزبراي خدانزرمي كنند اين دررساله هايشان ثبت شده اين جواب سخنش بود.اوانسان بي منطقي است جون به خميني وخامنه اي اهانت ميكند
صادق
Hong Kong
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ملازاده ... میخاره :) ...
.
.
.
.
. احه دیدم داری سرتو میخارونی !
برو خودتو بشور تمیز شی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
مطمئن باش حق می اید وباطل که شما باشید ان شاالله نابود میشود
mhc
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
منظورت از حق و باطل کدومه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
mhc جان خب معلومه دیگه. باطل که ما هستیم و حق هم اونه دیگه!؟
خادم الحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا چرا به یه آدم فرهنگی توهین می کنید
ایشان مدتهاست هر شب باعث شادی میلیونها بیننده
در سراسر جهان می شود
بذار حال کنیم بابا
خدا رو شکر که دشمنان اهل بیت از حمقا هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اين بيچاره هم سرش ميخاره هم...........
جابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
به نظر من مادر اين شخص اونو نزاييده بلكه ....
ناشناس
Spain
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
شاید خودش خودشو زاییده باشه!
از اینا هیچی بعید نیست.
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ملازاده ادمه يك ادم خودفروش .... است لعنت خدا و امامان بر اين جاهل و نادان
جابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
يه بار يكي به شبكه اش زنگ ميزنه بهش ميگه در اين شبكه چند مدته كه هستي ميگه حدودا يك سال بعد بهش ميگه ازاون موقع تا حالا حموم رفتي خودتو بشوري؟ من از حرف اين آقا كلي كيف كردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
اين اغا ريشش مصنوعيه
علی
France
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
خداراصدهابارشکر که ماهواره نداریم تا
بخواهیم این افراد بدمنظر راتماشا کنیم
تاشب خوابهای آشفته ببینیم.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
منظورت کدوم خوابهای آشفته است؟؟؟؟؟
hadi
United States of America
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
من اعتراض دارم.چراعکسوفتوشاپ کردین.تااونجاییکه من اطلاع دارم یه....روش بودوتو.... داشت .... میخورد.
هادی
Germany
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
باید ترتیبش داده بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
شما از کجا میشناسین ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بسمه تعالی -خدا در قرآن می فرماید -برای کسانی که سد راه خیر می شوند عذابی دردناک در انتظار است- اگر این پیام ها و کلا این پست شما باعث شود ملا زاده را بردارند و کس دیگری را بگذارند آیا شما سد باب -ادخال السرور فی زقلب مومن - نکرده اید. من که ماهواره ندارم اما همه دارند می گوین این آقا خنده دار است چرا نمی گذارید مردم بخندند- چرا نمی گذارید مردم ادامه بعضی ها را ببینند.
ناشناس
Germany
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
to vo se arbabat gharin baashid
ma dar beheshte barin baashim
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
خیلی دلت خوشه!
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
ایشان آدمی بیسواد لجوج بد دهن وکینه زیاد به شیعیان داردکه همه اینها نشانه ...... این شخص است ومیتونم به 124هزار پیامبرقسم یادکنم که ایشان .... هستند.
مدیر پایگاه ویرایش شد .
علیدوست
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد...
چه اشکالی داره دشمن مولا سبب رونق مذهب حق بشه . از وقتی این جانور سیرکش را اجرا میکنه خیلی ها به حق بودن شیعه پی بردن.
ناشناس
Germany
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
فقط یه چیزی میگم برید دقت کنید.....
.
.
.
.
.
ببینید تو پنج دقیقه چقدر اون تن و بدنشو چنگ میزنه و میخارونه...
انگاری کک به جونش افتاده...
بابا نظافت جزیی از ایمانه ها...
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
باسلام
این گاگول بره ادای گاگولایی مثل عبدالعزیز ال قورباغه کوردل مفتی سعودی ها یا اون زغبی مرتیکه وهابی یا اون حربی نفهم رو در بیاره
واقعا از یک کوردل چه انتظاری میره
ناشناس
Switzerland
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
..................................اینم اساسا اختیاری از خودش نداره یه دفعه می بینی وسط حرف شروع می کنه به فحش و بد و بیراه !!! به قول معروف یه دفعه می جهه ! می دونی که یعنی چی ؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
با سلام -ملازاده فلک زده ای بیش نیست که از زاهدان رفت تا بلکه اسمی بهم بزنه سوادش در حد لیگ سودان جنوبیه-مخشم .... بس که تلاش کرد تو سر ملت فرو کنه که دکتره-در موردش فقط از خدا بخواهیم شفاش بده به حق آبروی سگ اصحاب کهف-شخصیت وجودی اساسا نداره.فقط دهنش گندش بازه فحش میده.اینم نشانه بارزی که میگه این فرد تو سرش به جای مغز یه نخه که اونم اگه قطع کنیم میبینیم گوشاش میفته
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
خدا را شکر که دشمنان مارا از احمقان قرار دادی آمین
maf
Germany
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
به نظرم خود فرقه وهابیت چیه که مجریش چی باشد از خدا نابودی دشمنان اسلام وشیعه را خواستارم. انشاالله -وباآرزوی ظهور وسلامتی هرچه زودتر ولی امر مسلمین -
ناشناس
Finland
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
دقیقاً.کامنتت خیلی چسبید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اين کار خداست، جدا ميگم. براي رسوائي وهابيت. شايد 4 تا کارشناس باسواد شيعي نتونند همچين بازدهي در مسئله آگاه سازي مردم دنيا نسبت به وهابيت داشته باشن، چون طرف نگاه ميکنه به اين دلقک که همش داره فحش ميده و خودشو ميخارونه با اون شمايل مشمئز کننده، از هر چي وهابيت و عمري جماعت متنفر ميشه.
علي اكبر
Kazakhstan
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
سلام. ملازاده يك فرد فحاش و بي سواد است كه فقط با اين كاراش بيشتر داره چهره ي منفور وهابيت رو منفورتر مي كنه. خب از وهابي ها هم كه بيشتر از اينا انتظار نميره. انشاءالله خدا هدايتش كنه و اگه قابل هدايت نيست نابودش كنه. ياعلي.
بچه شیعه
Hungary
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
خوبه وقتش رو بیشتر کنید :) !!!
علیرضا
Germany
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
باسلام
اصلا سواد علمی نداره و ارزش هم نداره که بخواهیم در موردش صحبت کنیم.
اهل سنت هم قبولش ندارند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
الباطل يموت بترك ذكره

اصلا ما نبايد خودمون رو اينقدر بياريم پایین که بعد بخواهیم در مورد این موجود نظر بدهیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
خدا قلوب همه را به سمت حق مایل کند.ان شا الله.عزیزان با عفت صحبت کنند.منطق ائمه ذره ای بی حرمتی را نمیپسندد.ولو در مقابل دشمن قاصر یا مقصر
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
یه زمانی داداشم هر روز به ملازاده زنگ میزد و باهاش جرو بحث میکرد ادم باحالیه ولی خیلی دروغ گوئه من که میبینمش فقط میخندم نمی دونم چرا
محمدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
سلام شما از شخصیت گفتید. این که شخصیت نداره و انسان را یا د ابی لهب، معاویه و عمروعاص و... که از آغاز اسلام جز خیانت هیچ نقطه روشنی در کارنامه خود ندارند می اندازد.
وهابیت اگر شخصیت داشت که به اسلام توهین نمی کرد و شیعه کشی را رواج نمی داد و حرم ائمه را تخریب نمی کرد....
گلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
باعث تعجبه که سایتی که دم از شیعه بودن میزنه و شیعیانی که طرفدار این سایت هستند همگی از تماشاچیان پر و پا قرص شبکه های ماهواره ای هستند ولی هنگام موعظه کردن ....
...
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
وقتی دلت از همه جاگرفته ....غم با دلت آشنا شده....کافیه بشینی پای این شبکه و کمی قیافشو نگاه کنی که روده هات از فرط خنده به هم بپیچه
وفادار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
ایشان هم مثا خلافهایشان احمق وکهیر هستند خدا اینشالله ریشه هرچه واهبی را ازبین ببرد الهم کل الولیک الفرج
ناشناس
United States of America
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
یه لاته که ریش گذاشته و چند متر پارچه دور سرش پیچیده!
عمر
Afghanistan
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
خدا لعنتش کنه که ابروی اهل سنت رو میبره . دیوانه ی روانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
نه سنیها دوستش دارن
سرمچار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
ایشان در میان بومیان سیستان و بلوچستان به عنوان "دکتر ح...." معروف است و حتی نزدیکانش از وی بعنوان یک جاهل تندرو یاد میکنند.
اینها برخلاف مولانا عبدالعزیز که سعی بر وحدت داشت، تنها تلاش میکنند که جنگ مذهبی راه بیندازند و خودشان از دور تماشا کنند.
کسی که ریگی را می آورد روی خط مستقیم تلفن و از او بعنوان کارشناس و لیدر مسائل اهل سنت!!! نام می برد دیگر آدم معلوم الحالی است!
reza
Netherlands (Kingdom of the)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
vaghti bheham aziatam mikonand man majboram lulu nesheneshon bedam va in ..... haman lulu astac
فاروق
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
خدا با اربابانش محشور كند
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علي ذلك
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
سوژه خنده است بی صاحاب

ولی دمش گرم، هر وقت میبینمش یاد 3 نفر می افتم که دومیشون بیشتر جلب توجه میکنه!
دستش درد نکنه، باعث میشه تبری از یادم نره!!!!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
البته در میان برادران اهل سنت انسان های منصف وباشخصیت زیاد هستند این ها فی قلوبهم مرض هستند نه هدایتگر شیعه نه دوست سنی فقط اغفال کننده مسلمانان برای نوکری اجانب وچندر غاز به جیب زدن همه باید بدنبال حق باشیم
خداوند دل های مسلمانان را به هم نزدیک کند واز شر اجانب ونوکرانشان در امان دارد
یاحق
علی اکبر
Germany
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
شیعه نیوز موظب باش درزمینه دشمن بازی نکنی
غلط املایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
آقای (علی اکبر ) موظب اشتباه است ، مواظب درست است خواهشاً این غلط املایی را درست کن و همچنین جمله ات کامل نیست و مفهوم را نمی رسانه در زمینه دشمن بازی نکن یعنی چه ؟ !
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
خدا این ملا عمر رو حفظ کنه که وقتی غصه داریم کلی میخندونتمون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بنده اگر وقت کنم حرفهای او را گوش میکنم زیرا با ایجاد شبه باعث میشود من بیشتر به برخی تازه های مذهب حقه خود که نااگاه بودم پی ببرم چراکه این شبهات در برخی محافل باصطلاح روشنفکری هم مطرح میشود که باید برایش پاسخ داشته باشم حقیر فکر نمیکنم این مردک بتواند در عقاید بچه شیعه ها تاثیری بگذارد زیرا( ما غم و عشق اهل بیت ع را با شیر از مادر گرفتیم)
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
این یارو خیلی بی ریخته
دقیقا نوری که در چهره ی شیعیان هست مشخص میشه.
ناشناس
Bangladesh
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
ایشان مادرش با عمر خطاب رابطه حسنه ای داشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
ادب مرد به زدولت اوست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
دو کلاس سواد نداره مشنگه
گل
Germany
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
خیلی بیسواده....
حيدريم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
اينم زاده همون وهابي هاي دستپروده انگليسي هاست
خدا لعنتشون كنه
علیرضا
Germany
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
او نمونه بارز ابوبکر و عمر و عثمان در عصر حاضر است

مگر در تاریخ ننوشته عمر خشن بود و هرکس او را میدید میلرزید ایشون هم یه جوریه که به هر بچه ای نشونش بدی از ترس میوفته
یک سنی واقعی
France
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
معنای واقعی پیر خرفت در چهره یاین وهابی و همچنین دیگر وهابی های این چنینی مشهود است .
بر دشمن مرتضی علی لعنت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
نیاز نیست دربارش چیزی گفت:

آن چیز که عیــان است
چه حاجت به بیان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
مگه ماهواره آزاد شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اردوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
شاید باورتون نشه
هر وقت اعصابم خورده یه کم این شاسکول رو نگاه می کنم و حرفاشو گوش میدم از خنده روده بر میشم بخصوص وقتی به تلفنا تند تند میگه "برو بچه"
خدا رو شکر دشمنای ما اینقدر ابله و سطحی هستن
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
مگر ننوشتی نظرهای توهین را منتشر نمیکنی ؟ پس این همه بز و اینا چیه ..حالا منم مینویسم عالیه ملازاده بیسته .. فحشی هم درش نیست .. ببینم منتشر میکنید ... بعد اگه نکردید میام طوری دیگه مینویسم.
اردوان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
راستی اینم یادم رفت
در موردش همین بس که ملازاده س
یعنی باباش ملا نصرالدین بوده!!
بعدشم خودتون بگید آدم با دیدن کسی که ریگی و صدام رو شهید و مردم فلسطین رو یاغی میدونه
کسی که علمای حنفی مذهب ایران رو بی دین و نفهم خطاب میکنه
باید چی گفت؟
این شخص رو میشه سنی نامید؟
میشه مسلمان نامید؟
اصلا میشه آدم نامید؟؟
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
بچه ها مسخره ش نکنید
گناه داره
خدا اینجوریش کرده حیوونی!!!
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
مردی بی لیاقت بی اصل و نسب و ... بی سواد و کم عقل و دیوانه و طنز پرداز به نظرم اگر به خنده بازار معرفیش کنیم خیلی معروف میشه.
علی اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
حقانیت شیعه بر علمای وهابی ثابت شده است.ما با دلقک های اجیر شده توسط شاه مشروب خوار عربستان و آمریکا و اسراییل کاری نداریم.
م ر ک
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
کارشناس المستقله درموردش گفته: دشمن اهل بیت علیهم السلام هست و ظاهر کریهش واسه همینه.

انشاءالله زودتر به عمر ملحق بشه.
ایمان
United States of America
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مثل اینکه شیعیان واقعا کار و زندگی ندارن!!!
هم دیدن برنامه های بی خاصیت ماهواره هم نوشتن انواع کامنت ها هم غیبت ....
خداوند شما رو به راه راست هدایت کنه
به جای این اراجیف بشینید نشنال جئو یا برنامه های علمی منو تو رو ببینید
یا سایت های علمی و آموزشی راه بیاندازید
یا پرسش و پاسخ های مفید قرار بدید

یعنی واقعا شیعه کارش شده تمسخر و بطالت وقت !
یگانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
سلام داداش ایمان من و تو که داداش ........همین شبکه و رفیق ملا زاده است با اسم علمی دارن مخ ملتو میزنن نمی دونن ما مخمون با اراجیف آشناست گول این و اون شبکه رو نمیخوریم.شاد باشی.ما با عشق علی و اولادش زنده ایم.
آزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بسمه تعالی
به نظر من اگر ما بخواهیم راه ائمه شیعه رو در پیش بگیریم، ائمه همیشه از راه علم و استدلال وارد می شدند و نه از راه تمسخر و تحقیر. اگر شما این فرد منحرف رو تمسخر کنید چه فرقی با ایشون دارید؟ خداوند همه ما رو هدایت کنه به راه خودش، مشکل دین ما افراد بیسوادی هستش که نمی رن تحقیق کنن و مستدل جواب بدن و میان مسخره می کنن. بیاین یک مقدار به عاقبت کاری که داریم می کنیم بیندیشیم، شما اومدی تمسخر کردی اون هم فردا میاد اعتقادات ما رو مسخره می کنه. این دور باطل تا کی می خواد ادامه داشته باشه؟ خواهش می کنم رو این حرف های من فکر کنید.
غلام امام حسين
-
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
شيعه نيوز عزيز اگه ماهواره خلاف قانون ايران است چرا مطلب از ماهواره ميزاريد اگه نيست علما مجوز بدن ماهم بريم بخريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ملا زاده افتخار ما سني هاست ملا زاده تفنگ سر پر اسلامه مگه چه عيبي داره کسي خودشو بخارونه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بپا با تفنگ سرپرش نکشتون.زشته که کسی از این احمقو اراجیفشاش حمایت کنه مایع سرافندگیه دو دنیاست دیگه جایی این حرفو نزنی ضایع است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
.... تو این افتخارتون دیّوسای سنّی برین بمیرین اگر شما اینه افتخارتون
افتخار ما شیعیان حضرت ابولولو سلام الله است و بس
ناشناس
Finland
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
متاسفم برات که اونو داخل سنیها حساب میکنی.از بزرگترهات که بپرسی میفهمی اوناهم قبولش ندارن.تو اگه با این آقا موافقی پس وهابی هستی نه سنی.
خادم المهدی
Germany
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا ...
alireza
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
امان از تعصب . . .
foood
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
مرد بزرگی است
ناشناس
Hong Kong
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
شتر هم بزرگ است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خ.... بزرگ است واژه مناسب تری است.
کاتب
Germany
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
بالاخره در هر دوره ابی و در هر جایی دجالی وجود داره
آقا جان،این مفتی هم دجالی است مثل بقیه دجال ها.البته این در حوزه ی تکنولوژیه
اللهم عجل لولیک الفرج
صلوات
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
حوش به حال ما که ماهواره نداریم و این مزخرفات رو نمی بینیم.
علی
Sweden
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خدا را سپاس که دشمنان ما را از احمق ها قرار داده.
مسعود
Singapore
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
یکی دو مثقال خ.... به ادمی عیب نیست
آدمی هست که خروار خروار ..... است ........
من وقتی اینو می بینم نمی دونم چرا فقط یاد ....... می افتم
شاید نحوه تشکیل این موجود مثل اربابش......دارای مراحل بسیار پیچیده بوده است .
امیدوارم شیعه نیوز این پیام رو بذاره
چون بار دومی هست که دارم احساسم رو راجع به این هیولا میذارم
مسعود
Singapore
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اقای بحرینی از شما بعیده که درنظرات کاربران دخل و تصرف کنید
محمد تقی وند
United States of America
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خداوند او را زنده نگهدارد چون مجسمه حماقت و کاملترین حجت بیشعوری وهابیون است و به همین دلیل بهتر دلیل معارض بر حقانیت شیعه است لعنت الله علیه وعلی محبیهم اجمعین
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
واقعا از نظرات شما متاسفم
قلبم به درد آمد
شما دارید تو زمین غربی ها بازی می کنید
ناشناس
Germany
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
عددی نیست
ناشناس
Germany
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
عددی نیست
حامد
Netherlands (Kingdom of the)
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
امام صادق علیه السلام می فرمایند : ناصبی کسی نیست که به ما اهل بیت سب و دشنام دهد بلکه ناصبی آن کسی است که به شیعیان و محبین ما سب و دشنام دهد
که این ... نمونه بارز یک ناصبی میباشد
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خبر:
این مجری دیوانه است. وی چند سال پیش از تیمارستانی در ریاض فرار کرد و بعد از مدتی خود را به عنوان مجری جا زد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
به نظر من مادر اين شخص اونو نزاييده بلكه اونو گلاب بروتون
ناشناس
France
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
انتظار اینست که عکس این منفور را از صفحه اول بردارید که هر دفعه چشممان به هیکل نحسش نخورد
منظورم مجری شبکه فصال است
یک سنی دین دار
Canada
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
من اهل سنت میگم خیلی ادم باحاله شما شیعه ایرانی راحت هستید . هیچ رنجی از ایران نمیبرید ولی ما بدبختای سنی بلوچستان هم نمیتوانیم یک مسجد بسازیم نمی زارند که بسازیم ولی اگر این روحانیون شماها اجازه بدند همه ی دیواره های مسجد از طلا بود درود خداوند بر ملا زاده
استاد حفيظ
Canada
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
الباطل يموت بترك ذكره
معصومه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
واقعاشیعه وماهواره؟؟؟؟؟؟یه سوال دارم مگه مانبایدبزرگانمون رو الگوی خودمون قراربدیم؟؟خوب به نظرشماآیت الله خامنه ای وآیت الله جوادی آملی وامثال این بزرگان پای این برنامه هامی شینن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
United States of America
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
خواهر من بله مثلا اقای قزوینی در شبکه ولایت(ع)مگر نمیبینند باید دشمنان وشمر های زمان خود رابشناسیم.
احمد رضا
Netherlands (Kingdom of the)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
این بابا از بیچارگی به این روز افتاده است
حمد علی
United States of America
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
به نظر من که عکس خیلی با حالیه.
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
با سلام.
بهتر ماهواره نبینیم تا نظری نداشته باشیم.
بهتر نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
خوبه نظر نداري و اومدي نظر دادي!
خدا به داد برسه روزي که نظر داشته باشي!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
به نظر من ماهواره هم خوب است هم بد ولی برای نوجوانان که تازه در حال الگو گرفتن وتقلید هستند اصلا خوب نیست خصوصا خانمها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
کمی با ادبیات زبان فارسی بیگانه است...........................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
سلام تا میتونیدآبروی این مسخره رو ببریدحقش انشالله فاطمه زهرابش میده دشمنی میکنه با امام حسین حقش جهنمه انشالله
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
بلاخره یکی باید باشه که مردم بهش بخندند
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
تخ
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
این یارو ملازاده واقعا طنز هست و به نظر من باید بره با میستربین کار کنه . خدا اینو از وهابیها نگیره وگرنه ما شیعه ها بیماری افسردگی می گیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
برای مسخره کردن فرقه وهابیت خوب است
ضيا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
اين آدم ارزش نظر دادنم نداره
مسعود
United States of America
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
هرکس که دوستی اهل وبیت عصمت وطهارت را نداشته باشد بدون که شیطان در نطفه اش شریک بوده و این فرد از هموناست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
ايشان ابروي هرمجري باشخصيت رابرده است
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
مجری شبکه طنز وصال
صالح
Germany
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
مصداق اولاد ابلیس است .
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
واقعا برای شما متاسفم چرا نقدهای که در مورد خودتونه بازتاب نمیدین
نظر من چه اشکالی داشت می شه بفرمایید؟
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
با سلام
وهابی ها چی هستن که مجریاشون باشن ؟ همینطوری نظریه هاشون مضحک هست چه برسه به مجریشون !!!!
موعود
Germany
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
از این عروسک دست نشانده ی یهود کاری جز تبلیغ برای وهابیت بر نماید
سرباز اسلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
هر چند که چنین افراد خود فروخته لکه ننگی بر روی کره خاکی هستند ولی در مقابل عظمت و قدرت روحانیت محترم و شیعیان بزرگوار به حساب نمی آیند .
فکر کنم این شعر کافی باشد :
ای مگس عرصه سیمرغ نیست جولانگاه تو ---- ارز خود می بری و زحمت ما میداری
ياسر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
هر وقت مي بينمش ياد عمر مي افتم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
فکر میکنم شبیه ترین فرد به ابوموسی اشعری باشه پول پرست خرفت ترسو احمق وفوق العاده نفهم جدیدا به صدام لقب شهید داده مصدااق بارز مترسکی هست که با پول عوامل وهابی فربه شده
رضا
Germany
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
نمونه ی بارز یه صفت احمق هستن ایشون!

جان خودم من با اینکه یه دانش آموز پیش دانشگاهیم ولی عمق حماقت اینو درک میکنم.
مهدی ها
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
خیلی خوب میشد اگه صداسیما به جای خنده بازار کلیپ های این مستر بین وهابی رو پخش میکرد...خداراشکر که دشمنان ما از احمق ها هستند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۳
اولا ماهواره هم مثل داشتن دستگاه ویدئو و سی دی و دی وی دی است بستگی داره که چه استفاده ای ازش بشه یک زمانی داشتنش تو ایران جرم بود بعد همه داشتند. خیلی از برنامه هاش خوب و بهتر از تلویزیون ایران است میتونید شبکه های بدش رو حذف کنید .کار سختی نیست ثانیا در مورد ملازاده، به نظر من باطن هرکس در ظاهرش نمایان است ! صد در صد.آدم خوب قیافش و حرفاش دلنشین است و از حرفا و قیافه ی آدم بد احساس کدورت و اشمئزاز به انسان دست می دهد .هر کی که میخواد باشه!
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
مرديكه آشغال وهابي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
فردی بیشخصیت بی تربیت سخیف نمی‌دونم کی به مرتیکه اجازه اظهار نظر و اینکه خودش را دکتر علوم اسلامی جازده واقعا جای تأسف داره .......