- فرهنگی و اجتماعی
- حوزه و مرجعیت
- دین و اندیشه
- سياسی
- اقتصادی
- بیوگرافی
- فناوری
- تاریخی
- حوادث
- عکس
- رپورتاژ
- صوت
- طنز
- روانشناسی و مشاوره
- بهداشت و سلامت
- آشپزی و آشپزخانه
- تکنولوژی و فناوری
- مباحث زناشوئی
- کودک و خانواده
- اخلاق اهل بیت
- احکام اسلامی
- سبک زندگی
- دین و مذهب
- گردشگری
- اجتماعی
- گوناگون
- علمی

چقدر بصيرت داريد شماها ؟!!
اولئک کالانعام بل هم اضل
من خود یک شیعه ام هر چند این سالها با رفتارهایی که از بعضی دیده ام مذهبی بودنم کمرنگ شده است.
هر مردمی با توجه به اقلیم و منطقه خود فرهنگ و ذائقه غذایی خاص خود را دارند و دلیلی ندارد که بخواهند مطابق فرهنگ ما رفتار نمایند. تمسخر فرهنگ یک کشور خلاف اخلاق و انسانیت است. با این استانداردها اگر قرار به توهین و ... باشد که شرق آسیا وضعیت بدتر است.
بنابراین به همدیگر و فرهنگ یکدیگر احترام گذاشته مخصوصا که از یک دین و آیینیم.