مسمومیت مردم یک محله در استان گلستان

با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مسمومیت تعدادی از شهروندان و بستری شدن آنان در بیمارستان، به دلیل اهمیت موضوع، دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم بلافاصله به پرونده ورود کرده و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.
مسمومیت مردم یک محله در استان گلستان
کد خبر: ۳۲۳۸۴۶
۱۱:۲۸ - ۰۱ تير ۱۴۰۵

شیعه نیوز | دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامیان از ورود دادستانی به پرونده بروز علائم مسمومیت در مردم یک منطقه از این شهرستان خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، امین ذوالفقاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامیان در استان گلستان گفت: با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مسمومیت تعدادی از شهروندان و بستری شدن آنان در بیمارستان، به دلیل اهمیت موضوع، دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم بلافاصله به پرونده ورود کرده و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: عوامل شبکه بهداشت و پزشکی قانونی در محل حاضر شده‌اند و نمونه‌برداری‌ها و آزمایش‌های لازم برای مشخص شدن علت حادثه انجام شده است.

ذوالفقاری با اشاره به نتایج اولیه بررسی‌ها گفت: شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد این موضوع به یک محدوده مشخص مربوط بوده و تاکنون گزارشی از نقاط دیگر دریافت نشده است. نتیجه نهایی پس از تکمیل بررسی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد و دستگاه قضایی تا روشن شدن ابعاد موضوع، پیگیری‌های لازم را ادامه می‌دهد.

وی اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۴ نفر دیگر نیز در بیمارستان تحت درمان هستند.

فرهاد بدیهی رئیس شبکه بهداشت و درمان رامیان نیز گفت: روز شنبه تعدادی از شهروندان با علائم مسمومیت غذایی به بیمارستان خان‌ببین مراجعه کردند که در این بین ۲ نفر جان باختند.

وی با اشاره به افزایش دمای هوا از مردم خواست نکات بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کرده و از مصرف مواد غذایی ناشناخته یا فاقد شرایط مناسب نگهداری خودداری کنند.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 


منبع: ایران

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha