پرداخت عیدی 350 هزار تومانی به بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان صندوق تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی 350 هزار تومانی خبرداد و گفت: عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی کم است و اصلا راضی کننده نیست.
کد خبر: ۳۲۳۱۵
۱۶:۲۱ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز» ، علی‌اکبر خبازها در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه عیدی 350 هزار تومانی بازنشستگان صندوق تأمین پرداخت شده است اظهار داشت:‌ این عدد انتظار بازنشستگان تأمین اجتماعی را برآورده نکرده است.

وی ادامه داد: مکاتباتی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای افزایش عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی شده است که امیدواریم مابقی عیدی بازنشستگان هم پرداخت شود.

رئیس کانون بازنشستگان صندوق تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگان انتظار داشتند حداقل دوبرابر حقوق کارگران شاغل به عنوان عیدی دریافت کنند که فعلا چنین اقدامی صورت نگرفته است.
برچسب‌ها: عیدی بازنشستگان
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha