هشدار آنفلوآنزا برای این ۳ استان صادر شد

وزارت بهداشت اعلام کرد: در هفته سوم اسفند، نسبت موارد دارای علائم عفونت‌های تنفسی در مراجعان سرپایی و بستری افزایش یافته است.
هشدار آنفلوآنزا برای این ۳ استان صادر شد
کد خبر: ۳۲۰۲۷۹
۱۳:۰۳ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۴

شیعه نیوز | وزارت بهداشت نسبت به افزایش ابتلا به آنفلوآنزا در سه استان گیلان، مازندران و گلستان هشدار داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، وزارت بهداشت اعلام کرد: در هفته سوم اسفند، نسبت موارد دارای علائم عفونت‌های تنفسی در مراجعان سرپایی و بستری افزایش یافته است.

بنابر اعلام این وزارتخانه، درصد آنفلوآنزای مثبت استان‌های گلستان و مرکزی به ترتیب ۱۵.۲ و ۱۱.۲ است و بالاتر از آستانه هشدار قرار دارند. 

استان‌های مازندران و گیلان با ۹.۴ و ۸.۶ درصد در رتبه‌های بعدی و در آستانه هشدار قرار دارند.

این موضوع با توجه به تحرکات جمعیتی ناشی از جنگ به‌ویژه به سمت استان‌های شمالی کشور، ضرورت دقت نظر، آمادگی و آموزش و اطلاع‌رسانی لازم را در این استان‌ها خاطرنشان می‌کند.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha