شیعه نیوز | معاون رئیسجمهور از بازگشت وضعیت اینترنت به حالت عادی تا پایان هفته خبر داد.
به گزارش «شیعه نیوز»، رسایی عنوان کرد: در حالی که مشخص بود روز پنجشنبه (۱۸ دی ماه) آشوب در راه است و با وجود درخواست شورای عالی امنیت ملی، اینترنت با تاخیر قطع شد. اگر عده ای استنکاف نکرده بودند، کار به اینجا نمی رسید.
افشین، معاون علمی رئیسجمهور گفت: شبکه اینترنت کشور بهتدریج در حال بازگشت به وضعیت عادی است و محدودیتهای موجود بهزودی مرتفع خواهد شد.
وی ادامه داد: پیش از این، تمهیداتی اتخاذ شده بود تا در صورت تداوم اختلالات، خدمات اینترنت از طریق «آیپی ثابت» به شرکتهای بزرگ ارائه شود تا چرخه فعالیت آنها متوقف نشود.
معاون علمی رئیسجمهور گفت: باید توجه داشت که در مدل توسعه اقتصاد دیجیتال، صرفِ اتصال شرکتها به شبکه کافی نیست؛ چراکه تداوم فعالیت این کسبوکارها مستلزم دسترسی کاربران و مشتریان به اینترنت است.
انتهای پیام | https://www.shia-news.com/