مسمومیت ۳۰ نفر در اعتکاف زنجان

ابراهیم خسروشاهی اظهار کرد: ساعت ۳:۱۳ بامداد امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه، حادثه مسمومیت با گاز در مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) واقع در منطقه الهیه شهر زنجان و همزمان با برگزاری مراسم اعتکاف به مرکز مدیریت وفرماندهی اورژانس گزارش شد.
مسمومیت ۳۰ نفر در اعتکاف زنجان
کد خبر: ۳۱۸۰۵۳
۱۲:۳۴ - ۱۳ دی ۱۴۰۴

شیعه نیوز | رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان، از وقوع حادثه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن (CO) در مراسم اعتکاف خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، ابراهیم خسروشاهی اظهار کرد: ساعت ۳:۱۳ بامداد امروز شنبه ۱۳ دی‌ماه، حادثه مسمومیت با گاز در مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) واقع در منطقه الهیه شهر زنجان و همزمان با برگزاری مراسم اعتکاف به مرکز مدیریت وفرماندهی اورژانس گزارش شد.

۳۰ نفر دچار مسمومیت شدند

وی افزود: در این حادثه ۳۰ نفر دچار مسمومیت شدند که بلافاصله پس از اعلام، ۴ کد آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس به محل اعزام شد.

خسروشاهی ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد ۱۹ نفر به مرکز آموزشی درمانی موسوی، ۳ نفر به بیمارستان ولیعصر (عج) و ۸ نفر به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال یافتند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطرنشان کرد: بیماران بستری در بیمارستان آیت‌الله موسوی و امام حسین (ع) زنجان با بهبود وضعیت ترخیص شدند و بیماران ولیعصر تا بهبود وضعیت همچنان تحت درمان قرار دارند.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha