هشدار موج گرما در خوزستان

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: از ظهر دوشنبه تا اواخر روز چهارشنبه، استقرار توده هوای گرم دمای هوا را در اغلب مناطق استان، به‌جز نواحی مرتفع شمالی و شرقی، به ۴۷ درجه سانتی‌گراد و بالاتر افزایش خواهد داد.
هشدار موج گرما در خوزستان
کد خبر: ۳۰۹۵۰۷
۱۵:۰۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۴

شیعه نیوز | مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش دمای هوا در خوزستان و رسیدن دما تا بیش از ۴۷ درجه خبر داد.

به گزارش «شیعه نیوز»، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: از ظهر دوشنبه تا اواخر روز چهارشنبه، استقرار توده هوای گرم دمای هوا را در اغلب مناطق استان، به‌جز نواحی مرتفع شمالی و شرقی، به ۴۷ درجه سانتی‌گراد و بالاتر افزایش خواهد داد.

سبزه‌زاری با اشاره به صدور هشدار سطح زرد شماره ۱۶ توسط اداره کل هواشناسی خوزستان، اظهار کرد که این موج گرما می‌تواند شرایط چالش‌برانگیزی برای ساکنان ایجاد کند.

وی به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از گرمازدگی، مصرف آب را افزایش داده و از فعالیت‌های سنگین در ساعات گرم روز خودداری کنند.

 

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha