۱

حاکم دبی صاحب فرزند شد +عکس

"شیخ محمد " حاکم دبی به تازگی از همسر اردنی خود صاحب فرزند جدیدی شده است. به گزارش عصر ایران ، این پسر جدید، زاید نام گرفته است. مادر او شاهزاده هیا، خواهر عبدالله دوم پادشاه اردن است. حاکم دبی همزمان سمت های نخست وزیر و وزیر دفاع دولت امارات را نیز برعهده دارد.
حاکم دبی صاحب فرزند شد +عکس
کد خبر: ۳۰۱۱۷
۱۴:۵۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM شيعه نيوز:



منبع : جهان
برچسب‌ها: دبی
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
رضا
United States of America
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
کاش ما رئیس جمهوری مثل این داشتیم