۴۲

از آرایش زننده کارمند گمرک تا بد رفتاری ها با مسافرین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

تعدادی از مسافرین از آرایش زننده برخی کارمندان گمرگ نیز گلایه مند بوده و اظهار داشتند استفاده از حجاب چادر و آرایش زننده اهانت مستقیم و نوعی تمسخر حجاب برتر میباشد و استخدام چنین کارمندانی شایسته نظام نبوده و جا دارد مسولین فرودگاه بین المللی امام خمینی برخورد جدی با این ناهنجاری ها انجام دهند .
کد خبر: ۲۶۳۲۰
۱۰:۲۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۰
SHIA-NEWS.COM  شیعه نیوز :

به گزارش «شیعه نیوز» ، فرودگاه هر کشوری به عنوان اولین ورودی از هر لحاظ بسیار مهم بوده و رفتار کارمندان فرودگاه نشانی از و وضعیت داخلی آن کشور را در ذهن مسافرین تداعی میکند .

خبرنگار شیعه نیوز از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) گزارش میدهد که برخی مسافرین از نوع رفتار کارمندان گمرک به شدت گلایه مند هستند . آنان اظهار داشتند که مامور کنترل تنها به خاطر داشتند تعداد محدودی سوغات و گاه یک اسباب بازی برای کودکشان انان را به طرف خطر قرمز هدایت میکنند !

 در اولین مبدآ ورودی کشور چمدان انان را مورد تفتیش بسیار زننده قرار میدهد و کلیه لوازم شخصیشان را از داخل چمدان تخلیه و به سوالاتی میپردازند که شیرینی سفر را به کام مسافران تلخ مینمایند .

خبرنگار شیعه نیوز در گفتگو با یکی از کارمندان گمرگ علت این رفتار را جویا شد وی در این خصوص اظهار داشت : در قانون امده است مسافرین از یک نوع کالا اگر بیش از دو عدد همراه داشته باشند این کالا تجاری محسوب میشود ! و میبایست با وی طبق موازین قانونی برخورد شود .

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که : ایا یک مسافر نمیبایست برای اعضای خانواده خود بعد از یک سفر خارجی سوغات بیاورد ؟ اظهار داشت : ما ماموریم طبق دستورالعمل ابلاغی برخورد کنیم .

در ادامه این گزارش امده است تعدادی از  مسافرین از آرایش زننده برخی کارمندان گمرگ نیز گلایه مند بوده و اظهار داشتند استفاده از حجاب چادر و آرایش زننده اهانت مستقیم و نوعی تمسخر حجاب برتر میباشد و استخدام چنین کارمندانی شایسته نظام نبوده و جا دارد مسولین فرودگاه بین المللی امام خمینی برخورد جدی با این ناهنجاری ها انجام دهند  .

در پایان این گزارش مسافرین از متولیان فرودگاه بین المللی امام خمینی خواستند که با رفتار  شایسته آبروی نظام اسلامی بوده و چهره ی ایران اسلامی را با رفتارهای ناشایست نزد مسافرین تیره ننموده  و خاطره خوبی از بازگشت به میهن را برای شهروندان به یادگار بگذارند .
 .
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
از کوزه همان تراود که در اوست!
به هر حال اینجا هم نمونه ای از جامعه و مدیریت غیر اسلامی ماست!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
این رفتار فقط با مسافران ایرانی هست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
چندي پيش نيز ماشين يكي از بستگاه ما را با جرثقيل بردند، در حالي كه در جايي پارك كرده بود كه تابلوي پارك ممنوع نداشت. وي به هنگام اعتراض به پليس پاسخ شنيد اينجا معروف است كه پارك ممنوع است!!
خسرو ار تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
واقعآ متحجر هستيد كه فكر ميكنيد خانم چادري اصلآ نبايد آرايش كند. پس شما هم يك لباس از جنس گوني براي خودتان بدوزيد و كفشهايتان را واكس نزنيد و موهاي سر و صورتتان را هم هيچوقت كوتاه و مرتب نكنيد و بجاي ادكلن، سير و پياز بخوريد!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
این حرف نشان از بی غیرتی است. در حرفتان تجدیدنظر کنید.
خسرو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
آقای ناشناس، مشخص استکه شما شخصی غوطه ور در تعصب هستید و آنرا برای خود غیرت بحساب میاورید! ولی اگر واقعآ غیرت دارید، قدری باید از اینهمه توهینی که سالهاست تحت عنوان بد حجابی به زنان و دختران ایرانی میشود ناراحت باشید. مگر در اکثر کشورهای اسلامی که حجاب آزاد است مثل لبنان و... مردمان آنجا همه بی غیرتند؟ شما بدرد همان عصر حجر میخورید.
خسزو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
آقای محمد، حق با شماست. بعلت سریع تایپ کردن، جمله ناقص شده والا هیچکس ادکلن را نمیخورد. بهرحال از تذکرتان متشکرم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
خطاب به خسرو از تهران.اولا من آقا نیستم و یه خانم هستم و از اینکه میبینم مردای بی غیرتی مثل شما اجازه میدن زن هاشون خودشون رو مثل دلقک درست کنن و بیرون بیان اعصابم خورد میشه.کسی که از چادر به عنوان حجاب استفاده میکنه باید به طور کامل حجابش رو رعایت بکنه نه اینکه هم چادر بپوشه و هم آرایش بکنه و بخشی از موهاش رو بیرون بذاره. نمی دونم چه لزومی داره یه زن واسه شوهر مردم آرایش بکنه مگه خونه رو از دستش گرفتن.خب توی خونش آرایش بکنه.در کشوری مثل لبنان، سوریه یا هر کشور اسلامی دیگه کسی که روسری سرشه درست حجابش رو رعایت کرده اونی هم که بدحجابه یعنی روسری نداره خب اسمش روشه نداره ولی اینکه بخوای چادر بپوشی و این وضع رو داشته باشی قبول نیست.کسی با آرایش مخالف نیست ما بااین مخالفیم که چرا باید در ملاعام و اون هم به عنوان زن مسلمون با این وضع ظاهر شد هر کی دلش میخواد توی خونش آرایش بکنه. شما فکر میکنی زنهایی که حجاب کامل دارن توی خونشون هم همین طور هستن نه خیر خیلی بهتر از زن های بدحجابی هستن که خودشون را برای مردای کوچه و بازار درست میکنن.
شهرام از اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
آرایش تند با آراسته بودن فرق میکنه آقا خسرو شما تو ایران خودمون مگه کم زن دکتر یا مهندس دیدی که با حجابند و آراسته حتی تو سفر خارج از کشور هم با همین حجاب رفت وآمد میکنند هیچکدومشونم بوی سیر وپیاز نمیدن!!!
خسرو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
شهرام خان، بسياري از زنهاي دكتر يا مهندس هم عليرغم ميل خود و فقط از روي ناچاري و اجبار با حجاب اسلامي ظاهر ميشوند. حجاب بايد در ايران هم مثل اكثريت ديگر كشورهاي اسلامي آزاد باشد.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
یازنگی زنگ باش یارومی روم
ناشناس
Pakistan
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
آفرین بر غیرت شیر زنان فاطمی (تقدیم به خواهر ناشناس)
خسرو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
ناشناس عزيز، اميدوارم چنين شير زن فاطمي با غيرتي! نصيبت شود. لطفآ رساله آقايان را بخوان و ببين كه با صراحت گفته اند: زن غيرت ندارد. ولي آن خانم، بيشتر از غيرت ادب ندارد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
شما یه کار کن!

خواهرت رو بگو یه آرایش خوشکل بکنه بیاد ببینم خشکل شده یا نه

چه اشکال داره مگر یه زن نباید آرایش کنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
مگه مردم باکلاس ادکلن رو می خورن؟!!
خسرو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
به شیعه نیوز عرض میکنم، چرا کامنت یک بیننده ناشناس بی ادب زا تائید کردید ولی پاسخ من به این شخص بی ادب را تائید و درج نمیکنید؟
مدیر پایگاه دوستان گرامی ؛

سلام
لطفا اظهار نظرات را جدل های بیهوده مخلوط نفرمایید .
احترام به نظرات غیر موافق هنر است .

همه ی ما شیعه یک مولا هستیم ... با نظرات گوناگون ...
.........................
دوستدار همه ی شما
شیعه نیوز
ایرج
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
هروقت خواستیداظهارنظرکنیداول یه یادی ازشهدا کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
... چه ربطی داره به شقیقه.
خسرو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
خانم ناشناس، خيلي حيف شد كه شيعه نيوز جواب مرا به شما درج نكرد. والا ميفهميدي يك من ماست چقدر كره ميدهد!
Ali jawad
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
بله.متاسفانه اینطوریه.ما خودمون هم که میایم ایران با ما لب مرز اینطور برخورد می کنند.یک مامور پلیس با یک چاقوی بلند و تیز وایستاده و اگر ظرف 1-2 دقیقه ساک و یا هر وسیله همراه را باز نکردی.مامور با همان چاقو دست به کار می شود که حتی یکبار دست برادر من را نیز با آن برید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
برو خدا رو شگر کن که جای دیگشو نبریدن!
مهدی مهرورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
یه سوال آقا کسایی که دوست دارند حجاب آزاد باشه واقعا دوست دارند و حاضرند که خواهر و مادر و زنهاشون هم بی حجاب و برهنه توی شهر بچرخوند و از اونجای که ما مردا هیز چیزی از چشممون دور نمی مونه حاضرند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! مثلا مملکت ما امام زمانی ها اینجا تایلند نیستا
خسرو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
آقای مهرورز، آیا بنظر شما نداشتن حجاب یعنی برهنه توی شهر چرخیدن!؟ اگر واقعآ اینطور فکر میکنید بنده با شما حرفی ندارم. ضمنآ مملکت ما مال همه ایرانیهاست نه فقط امام زمانی ها و البته که اینجا تایلند نیست و نباید هم باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
خطاب به آقای خسرو از تهران:
چرا نمیدونم فکر میکنید هر کسی که اهل دین و دیانت است یه متحجره! چرا فکر میکنی هر کی که چادریه یا ریش داره خیلی بیسواده یا واقعا هیچی از دنیا نمیفهمه؟تو واقعا یه ایرانی مسلمون هستی؟و این واقعا حرفهای یه ایرانی؟ نه این نمیتونه حرفهای یه ایرانی باشه حتی اگه مسلمون نباشه.نکنه این حرفهای دشمناته که توی ذهنت جا پیدا کرده و تو داری تکرار میکنی.کی میخوای از خواب زمستونی بیدار بشی و متوجه بشی تمام این بی بند و باریهایی که غربی ها به کشور ما صادر میکنن و بین مسلمون ها رواج میدن یک پروژه بزرگ برای از پا درآوردن اسلامه. توی هیچ کشوری به اندازه کشور ما دمکراسی حاکم نیست من این رو وقتی که به چند تا کشور سفر کردم فهمیدم.خانم دکتر یا مهندسی که حجابش رو رعایت میکنه،اجباری نیست وگرنه مثل همون مامور گمرک چادر رو با آرایش همراه میکرد.الان توی همین کشورهای غربی حضور زنان با حجاب کم کم داره محدود میشه، چرا؟ تا حلا فکر کردی علتش چیه؟ مگه اونا مدعای دموکراسی و آزادی نیستن؟اگه توی مملکت ما هم داشتن حجاب برای همه لازمه،یه قانونه که توی قانون اساسی اومده و شاید علتش هم جلوگیری از رسیدن غربی ها به اون هدف شومی که توی بالا گفتم یعنی از پا درآوردن اسلام.به نظر من بهتره بری در این مورد یه کم تحقیق کنی تا این شبه ای که غربی ها توی ذهنت انداختن بر طرف بشه.
خسرو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
آقای ناشناس(بهتر نیست یک اسم برای خودتان انتخاب کنید)، خودتان بریده اید و دوخته اید و حق را به خودتان داده اید!
البته که من یک ایرانی هستم ولی مثل شما مذهبی نیستم. سعی کنید با مخاطب خودتان مودبانه بحث کنید حتی اگر عقایدی متضاد با شما داشته باشد. کلماتی مثل، از خواب زمستانی بیدار شو، ایرانی نیستی، یه کم تحقیق کن و... باعث میشود که منهم خدای ناخواسته چنین کلماتی را نثار شما کنم و نتیجه ای هم نخواهیم گرفت. بهرحال خوشا به سعادتان که فکر میکنید توی هیچ کشوری به اندازه کشور ما دمکراسی حاکم نیست! معلم استکه راضی هستید، ولی تکلیف ما چیست که طرز فکر دیگری داریم؟ آیا دموکراسی اینستکه بنده که سن و سالی دارم و 18 سال برای این مملکت درس خوانده ام، در چهار دیواری خودم حق نداشته باشم ماهواره تماشا کنم و مجبور و محکوم به این باشم که اخبار یا سایر برنامه ها را فقط از صدا و سیما بگیرم؟ و... هزاران مورد دیگر شبیه این. چرا شما هر نوع فکر مخالف با عقیده خودتان را فورآ به دشمنی غربی ها و شبهه ای که آنها (به زعم شما)در ذهن ما انداخته اند نسبت میدهید؟ البته لزوم رعایت حجاب اسلامی در قانون اساسی ما آمده است، ولی مثل روز روشن است و شما هم میدانید که میلیونها نفر از هموطنانمان با آن موافق نیستند. این به این معنی نیست که ما فکر میکنیم زنها و دختران باید برهنه به خیابان بیایند، مگر در سایر کشورهای اسلامی که حجاب آزاد است چنین اتفاقی افتاده؟ آنها خودشان خوب میدانند چگونه باید لباس بپوشند. آن خانمی که خودش مایل است حجاب اسلامی بگذارد، عقیده اش محترم، ولی از خود نمیپرسید چرا تا کنون به میلیونها زن و دختر ایرانی به بهانه بد حجابی گیر داده اند، جریمه کرده اند، تذکر داده اند، شلاق زده اند و حتی به زندان انداخته اند؟ بهتر نیست با دید بازتر و بیطرفانه تری به مسائل نگاه کنیم؟ موفق باشید.
mehrdad
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
از بس پیام های افراد رو سانسور کردید و انهایی که باب میلتون هست رو تایید و درج کردید که 99 در صد مراجعه کنندگان این سایت بچه حزب اللهیا و بسیجیا شدن.الان میفهمم اینجا پاتوق کیاست.ما که رفتیم.خوش باشید با عقایدتون.التماس دعا
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
اقا مهرداد ببخشیدا گفتین: التماس دعا
واقعا که شرم اوره.
مدیر پایگاه سلام به همه دوستان
ضمن تشکر از نظرات ارسالی
در هیچ جتمعه مدنی انتظار نمیرود همه ی انسانها شبیه هم فکر کنند .
لذا بهتر است ما محبین اهل بیت که در کلیات با هم توافق داریم در جزییات با هم جدل نکنیم و با احترام به یکدیگر نظرات را منتقل کرده و انشالله نتیجه صحیح را دریافت کنیم .
انبیا علیهم السلام خیلی صبر کردند و ایمان ما نتیجه تحمل انان است .

همدیگر را دوست داشته باشیم ولو نظراتمان موافق هم نباشد .
........................................................................
لطفا در نظرات عبارات توهین امیز ننویسید تا ما در انتشار ان شرمنده شما دوستان عزیز نشویم .
با تشکر
مدیریت مونیتورینگ شیعه نیوز
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
خلایق هر چه لایق.
یک نکته:هر کاری جایی و هر کلام مقامی دارد مخصوص به خود.
بااین صداوسیماواین فیلم ها,بااین برنامه های خاله شاهدونه ای که بچه ها رو رقاص بارمی یارند ومدیریت بسیارضعیف فرهنگی دیگه وجودچنین نظریاتی مثل نطریات آقای خسروجای تعجب ندارد.
نظرمراجع هم این است که یک زن طوری باشدکه موردنگاه هوس آلوددیگران قرارنگیرد.
هرآنچه دیده بیند دل کند یاد.
تازه مگه زنان جامعه عروسکند که بایدبا آرایش بیایند بیرون.
اگه دقت کنید هرجامعه ای که حجاب رعایت نمی شه آمار جرم شان هم بالاست
خسرو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
آقای حسن، با اولین جمله کامنت شما که گفته اید خلایق هر چه لایق، کاملآ موافقم. امیدوارم منظورم را فهمیده باشید! ولی اینکه گفته اید: در هرجامعه ای که حجاب رعایت نمی شه آمار جرم شان هم بالاست، این فقط فکر شماست و واقعیت ندارد. آیا در زمان قبل که حجاب آزاد بود، آمار جرائم جنسی بطور نسبی بالاتر بود یا حالا؟ ضمنآ اگر شما فکر میکنید آرایش کردن زن او را تبدیل به عروسک میکند، عقیده تان محترم ولی مطمئن باشید عده کثیری از مردم چنین فکر نمیکنند. البته که افراط در هیچ کاری درست نیست و آرایش هم باید در حد متعادلی باشد. و اینکه گفته اید: هرآنچه دیده بیند دل کند یاد، ممکنست ما پشت ویترین مغازه ها و... خیلی چیزها ببینیم و خیلی هم خوشمان بیاید، آیا مجازیم آنرا برداریم بدون اینکه بهای آنرا بپردازیم؟ جوانان باید طوری تربیت گردند که مثلآ با دیدن یک خانم زیبا، کنترل و خویشتن داری خود را از دست ندهند و این با اخلاق فعلی جامعه ما بعید است. موفق باشید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
خدا خیرتون بده جناب شیعه نیوز کامنت ما رو هم نمایش بدید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
صبور باش داداش، انشاا... نشون ميدن. زندگي فقط صد سال اولش سخته!
حمید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
کاشکی ما معنی لذت و عشق رو درک می کردیم،تازه اون وقت می فهمیدیم غرب چرا تلاش میکنه بی حجابی رو در ما مرسوم کنه!الان برید از جوانی که تو غرب بزرگ شده بپرسید که آیا لذت برات باقی مونده؟یا نه؟ببینید اون موقعه چه جوابی ب شما میده؟
اصلاني
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
حميد جان، معلومه هنوز خيلي جووني. ولي بدون اين غرب نيست كه ميخواد زنهاي ما بي حجاب باشن، اينم از القائات اونائي هست كه بجاي ديدن ندانم كاريهاي خودشون فكر ميكنن همه بدبختيهاي ما زير سر غربه!! اين خيلي عادي و طبيعيه كه تعداد كثيري از زنها و دختران ما مايل به حجاب اسلامي نباشن و اين اشكالي هم نداره. ضمنآ مطمئن باش زندگي تو غرب اصلآ اونطورها هم كه تو فكر ميكني نيست كه اونا به همه لذتهاي خودشون دست يافته باشن.
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
خدا آخر و عاقبت انسان را به خیر گرداند . بهتر است بجای اینکه هر کسی نظر و عقل و سلیقه شخصی خود را به اسم دین و اسلام ارائه کند به فرمایشات خدا پیامبر و ائمه اطهار علیهم اسلام هم نگاهی داشته باشد و بهتر اینکه بجای مجادله با یکدیگر حرف حق و حقیقت و هدایت
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
بیایید بجای اینکه به جدل بیهوده با یکدیگر بپردازیم فرمایشات ائمه اطهر و دستورات و سفارشات علما که الحمد الله این سایت در این باب موفق است را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم . آیا راه هدایت از منظره با یکدیگر به دست می آید یا با اتصال به منبع وحی الهی . سوال اینکه حکم آرایش زنان در بیرون از خانه و در محیطهای عمومی چیست و حد آرایش زنان در محیطهادی عمومی چیست ؟این دوستان محترم آیا پاسخ این سوالات شرعی را از مراجع محترم تقلید پرسیده اند یا خیر ؟
اصلانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
آقا سید، حالا اگه عده ای از هموطنا که بنظر من کم هم نیستن اصولآ به خدا و ائمه و علمائیکه شما به اونا اعتقاد داری، اعتقاد نداشته باشن اونوقت چکار باید کرد؟ منتظر نباش همه مثل خودت فکر کنن. همه داریم اینجا زندگی میکنیم و همه هم برای خودمون حق داریم.
جواد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
خدا صاحب عصررا انشاالله هرچه زودتر برساند برخی از مسئولان ما مانندحاج آقاگرینف اخراجی های 3 میمونند که درظاهر ،ظاهری اسلامی ولی در باطن بوی گندشون همه جا رو ورداشته ،این وضعیت هم از گندکاری اینهاست .
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
جناب آقاي خسرو از تهران اين حقير نظرات جنابعالي بادقت و تامل خاصي مورد بررسي قراردادم و اظهارات منتقدين تان نيز ديدم متاسفانه تندرويهاي جنابعالي و اهانتهايتان بيشتراز منتقدينتان بود و ضمنااز كجامي دانيد اكثر مردم موافق نظرات جنابعالي است آيااينگونه قضاوت كردن نوعي تحجر نيست ...
خسرو از تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
جناب علی آقا، بنده اصلآ فکر نمیکنم اکثر مردم موافق با نظراتم هستند. اگر اینطور بود که من غمی نداشتم. ضمنآ بنده معمولآ سعی میکنم به کسی اهانت نکنم. بهرحال از تذکرتان ممنونم و انشاا... بیشر مواظب خواهم بود.
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
1- قرآن مجید ـ بعد از نشر فرهنگ دینی و اخلاقی به حد اقناع (قانع کردن) دیگران ـ می فرماید: «اکراهی در دین نیست»(لا اکراه فی الدین).
2- همونطور که اینجا(ایران) این کار رو درست انجام نمیدن یعنی مردم رو با صمیمیت تشویق به حجاب داشتن نمیکنن، توی کشورهایی هم که با حجاب مشکل دارند با دلیل با اون مقابله نمیکنن که چرا حجاب بده؟ پس فعلا دو طرف در حد هم اند!
3- در بالا هم اومده که: "استفاده از حجاب چادر و آرایش زننده اهانت مستقیم و نوعی تمسخر به حجاب برتر میباشد"، این به معنی هست که اگر کسی از حجاب بدش میاد لااقل در قالب چادر این کارها رو نکنه، فقط همین!
4- به نظر من هر کسی تا میتونه بره با هم فکرهاش زندگی کنه بهتره، یعنی کسی که بی حجابی و چیزهایی که فکر میکنه کشورهای دیگه دارن بره یک کشور دیگه زندگی کنه تا بهره دنیاش کامل بشه و کسی هم که تو کشورهای دیگه واقعا داره به خاطر حجاب اذیت میشه بره یک کشور اسلامی زندگی کنه، چه دردیه!
همه تون میدونید که باید قانون اساسی هر کشوری رعایت بشه خوب از این به بعد ببینید قانون اساسی چه کشوری رو می پسندید برید همونجا زندگی کنید.
a.f
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
آقای مسئول مونیتورینگ با سلام

حجاب از ضروریات اسلام و منکر آن کافر است0 و اگر دوستانی در اینجا برای حجاب جدل دارند درست است که همه و یا اکثریت عا شق اهل بیت باشند ولی حجاب جزء جزئیات نیست
لطفا این برای خودتان باشد نیاز به درج آن نیست0 یا علی
اصلانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
آقا یا خانم a.f، یکی از اشکالات دین و مذهب همینستکه مثل آب خوردن میتوانند بگویند فلان شخص کافر است! حال دلیل آن هرچقدر دور از ذهن یا غیر منطقی هم باشد فرقی نمیکند. حکم کافر هم که معلوم است.
آیا داشتن چنین اعتقاداتی خطرناک نیست؟