فوت دو عضو یک خانواده بر اثر کرونا

فرماندار شهرستان باوی خوزستان گفت: ۲ عضو یک خانواده در روستای زرگان ابوفاضل این شهرستان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.
فوت دو عضو یک خانواده بر اثر کرونا
کد خبر: ۲۵۲۸۲۹
۰۸:۳۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فرماندار شهرستان باوی خوزستان گفت: ۲ عضو یک خانواده در روستای زرگان ابوفاضل این شهرستان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

 منوچهر ورناصری یکشنبه اظهار داشت: ظاهرا این خانواده اهل روستای زرگان ابوفاضل وقتی به شهرستان شادگان سفر کرده بودند به کرونا مبتلا شده و در نهایت ۲ عضو این خانواده که یک آقا و یک خانم بود جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

وی افزود: پس از فوت این ۲ نفر از اطرافیان این خانواده و کسانی که با آنها در تماس بودند تست کرونا گرفته شد همچنین برخی از اهالی روستا به صورت داوطلبانه تست کرونا دادند که تنها تست یک نفر مثبت بود و اکنون در قرنطینه قرار دارد.

فرماندار باوی عنوان کرد: بلافاصله پس از این رویداد، روستای مزبور را ضدعفونی کردیم و امروز نیز یک مانور کرونا در همین روستا برگزار شد و تقریبا تمام شرایط را تحت کنترل داریم.

ورناصری گفت: از مردم می خواهیم که عادی انگاری وضعیت استان را کنار گذاشته و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند همچنین تا حد امکان از خانه های خود خارج نشوند.

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha