۱

فرمانده ارتش پاکستان به عربستان رفت

منابع خبری در پاکستان اعلام کردند: ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان راهی عربستان شده است.
فرمانده ارتش پاکستان به عربستان رفت
کد خبر: ۲۳۶۴۴۲
۰۹:۰۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان صبح روز دوشنبه اسلام آباد را به مقصد ریاض ترک کرده است.

باجوا قرار است در جریان این سفر با مقامات عربستانی دیدار و درباره مناسبات دوجانبه از جمله همکاری‌های دفاعی و مساله کشمیر گفتگو کند.

ژنرال فیض حمید رئیس سازمان اطلاعات -امنیت ارتش پاکستان موسوم به آی اس آی نیز باجوا را در این سفر که مدت آن از سوی ارتش پاکستان اعلام نشده است همراهی می‌کند.

درحالی که سخنگوی ارتش پاکستان سفر ژنرال باجوا به عربستان را از پیش تعیین شده و با هدف انجام امور نظامی قلمداد کرده، اما بسیاری از کارشناسان، این سفر را به عنوان تلاشی برای کاهش تنش‌ها بین دو کشور می‌دانند.

سخنان اخیر وزیر امور خارجه پاکستان در انتقاد مستقیم از بی‌توجهی حاکمان سعودی به مواضع دولت اسلام‌آباد در قبال تنش‌های پاکستان با هند و اوضاع کشمیر، جنجال آفرین شده و روابط ریاض- اسلام‌آباد که از آن به اصطلاح روابط سنتی و بسیاری نزدیک یاد می‌شود را تحت الشعاع قرار داده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
اظهار سرسپردگی کن و پول بگیر!