فوت 2 پزشک جوان شیرازی بر اثر کرونا

کرونا باز هم جان پزشکان زحمتکش کشورمان را گرفت و اینبار دو پزشک جوان شیرازی به عنوان مدافعان سلامت در این راه جان باختند.
فوت 2 پزشک جوان شیرازی بر اثر کرونا
کد خبر: ۲۳۴۳۴۷
۱۱:۵۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، کرونا باز هم جان پزشکان زحمتکش کشورمان را گرفت و اینبار دو پزشک جوان شیرازی به عنوان مدافعان سلامت در این راه جان باختند.

 رامین شیخ ابراهیمی و مسعود ارشادی کاردیولوژیست متعهد بیمارستان امتیاز شیراز پس از چند روز درگیری با کرونا بر اثر شدت بیماری جان باختند.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha