۳

تحرکات خطرناک آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از تحرکات خطرناک آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد در استان الانبار که بدون اجازه بغداد در جریان است، خبر داد.
تحرکات خطرناک آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد
کد خبر: ۲۱۶۷۵۱
۱۰:۴۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، کریم علیوی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق فاش کرد که آمریکایی‌ها بدون اجازه بغداد شروع به استقرار سامانه پاتریوت در پایگاه عین الاسد در استان الانبار کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده است، نیروهای آمریکایی به شکل محرمانه در حال استقرار سامانه پاتریوت در پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب کشور هستند.

علیوی گفت: این تحول خطرناکی است که نیازمند تحقیق از سوی دولت است زیرا بغداد اجازه‌ای در این زمینه نداده است.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
هر کشوری به ذلّت پایگاه خارجی تن داد، عزّتش را فروخت و چون بیع لازم است دستیابی مجدّد به حاکمیّت برباد داده، مثل إشغال کشورِ صاحب پایگاه [ناممکن] خواهد بود
ناشناس
United States of America
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
یا الله بزن! منتظر چی نشستی؟ گِراشو هم که داری
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
ولی گفته میشد که هنگام حمله موشکی ایران هیچ یک از موشکها توسط سامانه پاترویت هدف قرار داده نشد. منظورش سامانه کجا بود