وزیر خارجه عربستان:

از مذاکره با ایران استقبال می‌کنیم

وزیر امور خارجه عربستان سعودی اظهار داشت که در بحث مذاکره ریاض با ایران، کشورهای بسیاری پیشنهاد میانجیگری داشتند.
از مذاکره با ایران استقبال می‌کنیم
کد خبر: ۲۱۴۱۷۵
۱۵:۵۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»،فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: خوشحالیم که منطقه از هر گونه تنش با ایران جلوگیری کرد.

وی در ادامه به موضوع مذاکره با ایران پرداخت و در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر نقش منفی ریاض در رویدادهای منطقه گفت: ما از گفتگو [با ایران] استقبال می‌کنیم مشروط بر اینکه ایران از طریق خشونت از عوامل منطقه‌ای خود حمایت نکند.

وزیر خارجه سعودی خاطرنشان کرد: کشورهای بسیاری در بحث مذاکره با ایران پیشنهاد میانجیگری ارائه کردند.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha