۱

ماجرای تخصیص ارز دولتی به کالاهای غیر ضروری

کد خبر: ۱۶۵۵۰۸
۱۳:۵۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۷
به گزارش «شیعه نیوز»، پس از آنکه رییس جمهور روحانی در دستوری خواهان اعلام اسامی افراد و شرکت هایی شد که ارز دولتی گرفته اند در اولین اقدام وزارت ارتباطات اسامی شرکت هایی که مبالغ زیادی ارز دولتی برای واردات موبایل دریافت کرده اند را منتشر کرد. برخی از رسانه ها این سبک مقابله با مفاسد که وزیر ارتباطات آن را راه انداخته را با واکنش مثبت افکار عمومی مواجه دانستند. وزیر ارتباطات از اولین بازرسی صورت گرفته در یکی از شرکت‌های واردکننده گوشی تلفن همراه گزارش داد این شرکت ارز دولتی دریافت کرده ولی کالاهای خود را دومیلیون گران تر فروخته است. در نهایت معاون وزیر صنعت و معدن اعلام کرد: فهرست کالاهایی که با ارز دولتی چهار هزار و ۲۰۰ تومانی وارد کشور شده‌اند، به زودی در پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات به آدرس WWW.124.IR در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
نذیر
United Arab Emirates
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
حالا که وزیر ارتباطات در این زمینه تا به حال کار خود را انجام داده است باید دید قوه قضاییه هم کاری خواهد کرد یا فقط یکسری بیانیه که گاها ربطی به وظیفه ذاتی این قوه ندارد میپردازد.