۲۶

تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد

کد خبر: ۱۳۷۳۸۶
۱۰:۱۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد

تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد

تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد

تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد

تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد

تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد

تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد

تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد

تصاویر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر در مشهد
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۲۴
نظرات بینندگان
مبینا بدوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
هیچی ندارم بگم
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۷
واقعاً
دیانا نجاتی پور
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
یک دختر زیبا
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
من بچه می خوام دختر پسر زودتر به به من بدین خیلی دلم می خواد کمکم کنید
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
الهی بمیرم براتون..چه کنم براتون کوچولوهای دوست داشتنی ...به من یه دختر سالم ۳ ، ۴ یا ۵ ساله بدین خودمم یه دختر ۵ ساله دارم ..مثل دختر خودم ازش مراقبت میکنم هر کاری برای دخترم انجام بدم واسه دختر خواندمم انجام میدم هیچ فرقی بینشون نمیزارم
مریم
Spain
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
چه خانم گلی کاش همه مثل شما باشن
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
من یه دخترم ۱۷سالمح خواهر ندارم و دوست دارم یه خواهر داشته باشم اگه مایلید یه دختر کوچولو بدین ب ما ازش مثل خواهر واقعیم مواظبت میکنیم
مممنون میشم
خواهشن بدین خیلی سخته برا من تنهام و یه دختر چت ماهه میخوام
نام فریبا بچه دار نمیشم بچه شیر خوار میخوام تورو ج
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
من یه دختر شیر خوار میخوام بچه دار نمیشم به هر قیمتی به حضرت ابوالفضل دارم برا بچه ای میمیرم .تورو رقیه کمکم کنید
ریحانه کلاتکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
سلام شما که اینقدر بچه دارین پس چرا اذیت می کنین و به کسی بچه نمیدین من برای فرزند دوم الان هشت سال درخواست دادم جای اون بچه ها اونجا بهتره یعنی تا تو خانواده
حسن شرفی نسب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
سلام ما بچه نداریم ۱۰ ازدواج کردیم چند بار کاشتیم نشد تورو خدا کمکم کنید دلمون بچه میخواد
علیرضاخواجوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
بزرگترین آرزو ام هر چه سریعتر یک دختر ۶ماه تا ۲ساله را به فرزندی قبول کنم ....
حمیده مرغزاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
دنبال فرزندم‌امیر علی هستم‌
فاطمه میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
یه دختر بچه می خوام فرزند ندارم لطفا کمکم کنید
زهراابیار
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
من 15ساله بهردری زدم بچه دار نشدم ممنون میشم کمکم کنین
مهدی هستم نوزاد دختر میخام
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
باسلام مهدی هستم بچه دا نمیشیم یه نوزاد دختر میخام
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
واقعا چرا هماهنگی رو پیشرفت نمیدین تا همه به مراد دلشون برسن
اون طفل معصومم به پدر مادرشون برسن
زهرا حبیبی هستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
سلام من ۷سالمه عروسی کردم وبه دنباله بچه هستم دختر یا پسر برام مهم نیست سالم باشه ممنون میشم که راهنمایم کنین سنمه ۴۷سالمه
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
آخه چطور دلشون میاد این فرشته ها رو بزارن سر راه . دختر من سندرم داون هست چهارسالشه مثل گل دارم ازش مراقبت میکنم و روزی صد بار میگم خدایا شکرت که سونوگرافی نشون نداد بچم مشکل داره وگرنه الان این فرشته کوچولو که با شیرین زبونیاش دل همه رو برده الان وجود نداشت .این بچه ها که سالمن چرا واقعا گذاشتن سر راه .اصلا درک نمیکنم حتی اگه یه بچه با مشکل به دنیا بیاد ما حق نداریم بزاریم سر راه .خودم که این حرف رو میزنم جرات دارم که میگم چون خدا بهم یکی داده پس قضاوت الکی نمیکنم .حتی مستاجرم و وضعیت مالیم خوب نیس اما اینها هیچکدوم دلیل نمیشه بچه رو بی خیال بشیم .اتفاقا این بچه ها باعث میشن ادم ب خدا نزدیکتر بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۱
سلام من مجبور شدم 4ماه بجمو بزارم شیر خوار گاه چون شوهر معتادم میخواست بهش تجاوز کنه بعد طلاق اوردم پیش خودم قضاوت نکنید
فاطمه(غزاله)
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۷
سلام خدمت همه بزرگواران
برای پذیرش فرزند چه شرایطی داره؟
ناشناس
Germany
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
سلام آدرس شیر هرگاه رو میخوام
نرگس رجب زاذه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۹/۰۲
میشه یک دختر به من بدین مثل 2 پسرم ازش مواظبت میکنم خدا خیرتون بده راهنماییم کن ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
سلام عزیز به خونواده ای که فرزند داشته باشن فقط فرزند همجنس میدن و قانونشون اینه پسر دارها نمیتونن دختر بگیرن
فاطمه ج هستم ۵ساله ازدواج کردم من خیلی حساسم وقتی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۴/۱۰/۰۷
میشه به من بدید بمن باشه همشونو میخام که ب همه شون محبت کنم چون الله جان اونا خلق کرده
محمدرضا هستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۳
باسلام من محمدرضا هستم از شهرستان سرخس ۴
سال ازدواج کردیم ولی بچه دار نمیشم
خواستم بگم تورو خدا برام یک کاری بکنید تا ماهم به مراد دلمون برسیم بخدا قسم کار خانومم شب روز شد گریه به ماهم یک فرزند بدین نوازد باش اینم شماره تمام سم تورو خدا یک کاری بکنید +989040640475 من ۳۱ سالمه منتظر خبر شماهستم هرچی هم بگین به نامشه میکنم
خدیجه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بجه ندارم می خوام بچه ای به سرپرستی بگیرم
الهام اصفهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۴
من میتونم بچه بیارم بزرگ کنم به من میدن لطفاً بهم جواب بدید
09031*******