۵

پست سنگربان پرسپولیس برای امام زمان(عج)

علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس و تیم ملی کشورمان روز جمعه در اینستاگرامش برای ظهور آقا امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) پستی منتشر کرد. وی در اینستاگرامش نوشت: اللهم عجل لوليك الفرج
کد خبر: ۱۳۷۱۸۱
۱۵:۴۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
پست سنگربان پرسپولیس برای امام زمان(عج)
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
کشور دلیران
Germany
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
ما مردم معتقدی داریم مُنتها برخی از ما رنگ و بوی فرهنگ غربیها را گرفته اند و امیدواریم به خدا که به اصل خودشان باز گردند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
چقدر اماممان مظلوم است که وقتی چنین جمله ای از یک فوتبالیست میبینید چنین مشعوف می شوید!!
اماممان تنهاست
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
آفرین
واقعا گل گفتی

چقدر مظلومی آقاجان که ...
خلاصه همه کم کار کردیم
محمدی
Germany
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
راست گفتی؛ ما اصلاً به یاد امام و ولی نعمت خود نیستیم. چه اتفاقی بیافتد که یک لحظه به یاد حضرت افتیم. چرا در کشور اسلامی ما آقا و صاحب نعمت ما، آنکه بی لطفش لحظه ای ادامه حیات برایمان متصور نیست این همه غریب است؟!
علی
United Arab Emirates
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
با سلام
ولی برادران عزیز و گرامی
آیا می دانید که گرچه ما بی وفا هستیم و به فکر آقا، صاحب و مولایمان نیستیم
اما آنحضرت به فکر ماست؟
اگر یاد و نگاه آن آقا و سرور نبود ما دچار مشکلات بسیاری بودیم .
حضرت ایت الله بهجت می فرمودند، حضرت آقا ( عج) عین الله الناظره و اذن الله الواعیه هستند .
من که به وجوش افتخار می کنم و به خودم می بالم .