۵

مرگِ دومین پسرِ پادشاه عربستان

کد خبر: ۱۳۴۶۴۰
۱۳:۴۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، دربار عربستان با صدور بیانیه ای فوری، از مرگ شاهزاده "محمد بن فیصل" خبر داد.
محمد، دومین فرزندِ ملک فیصل، سومین پادشاه آل سعود است که از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۵ بر عربستان حکومت کرد.
محمد بن فیصل، از سال 2004 تا 2008، رئیس باشگاه فوتبال الهلال عربستان بود.
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
الهی شکر
صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
هر وهابیی که سقط می شود زمین از لوث وجود یک شیطان بچه پاک می شود قطعا" با هلاکت اینها شیاطین ناراحت و مسلمانان و بندگان خوب خدا خوشحال می شوند الحمدلله رب العالمین انشاالله با یزید و شمر و اسلاف خود در قعر جهنم محشور خواهد شد و بعید است اینها موفق به توبه شوند و بتوانند گناهان و ظلم های خود را جبران کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
كاشكي مرگ همه اين پليدان يهودساخته . اعلام مي شد تا ميلياردها انسان از نابودي اين شياطين . اعلام شادي كنند
مسلمان
United States of America
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
آل سعود کفتارها و گرگهایی اند که به خودشان هم رحم نمی کنند،...إن شآء الله به جان هم بیفتند و همدیگر را نابود کرده و زودتر سرنگون شوند
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
در پیشگپاه خداوند پاسخگوی جنایات خودمی بباشد ولی عبرتی همبرای ما میباشدکه روزی باید رفت وان روز فمن یعمل مثقال ذره ...