۱۱
ادعای رویترز:

شعار لبیک یاحسین روی دیوارهای موصل سنی ها را آزار می دهد

یک خبرگزاری غربی مدعی شده شعارنویسی رزمندگان شیعه در مناطق آزادشده موصل، باعث آزار و اذیت سنی های این شهر می شود.
شعار لبیک یاحسین روی دیوارهای موصل سنی ها را آزار می دهد
کد خبر: ۱۳۱۸۱۹
۱۲:۲۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، خبرگزاری رویترز مدعی شده است شعار لبیک یا حسین شیعیان رزمنده که روی شعارهای پاک شده تروریست های داعش نقش می بندد، احتمالا باعث ناراحتی ساکنان سنی این مناطق می شود چرا که آنان این شعارها را بعنوان نوعی جنگ مذهبی و فرقه ای تلقی می کنند.

این درحالی است که رویترز هیچ اشاره ای به تعداد کشته های این رزمندگان برای آزادی همین ساکنان سنی مذهب نکرده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۸
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
لازم نیست این شعارها نوشته شود .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
مگر ساكنان سني موصل . قوم و خويش يزيد و يا از فرزندان اويند كه از نوشتن شعار لبيك يا يزيد ناراحت شوند ؟!!!
bisetareh
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
لازم است و لبیک یا حسین مصداق آزاده خواهی حریت و اسلام ناب است.
یاعلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
باید ساکنان همکارباداعش را هم پاکسازی کننده که در غیر اینصورت ریش فتنه سالم و باز هم به گونه ای دیگر سر خواهد آورد.
ناشناس
Germany
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
کار معنوی خوبیه.
اما باید مراقب شرارت و تبلیغات رسانه های دشمن بود که از هیچ فرصتی برای تفرقه انداختن بین مردم کشورهای اسلامی صرفنظر نمیکنند.خصوصا در مقطع تاریخی فعلی که جوامع خودشان از هر لحاظ در حال اضمحلال و سقوطه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
كسي كه از شنيدن نام اهل بيت عليهم السلام . ناراحت مي شود و مي گويد كه مسلمان هم هست
قطعا" بايد به مادر خود مراجعه و از او بپرسد كه پدر واقعي اش كيست !!!
AMASHKAR
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
مگه اهل تسنن خراسانو بلوچستانوکردستان درکاروان پیاده اربعین حظور نداشتن ؟ یاحسین شعارشون نبود؟ احتمالا بقایای داعش اهل موصلند، سنی و شیعه میدانند ان الحسین سفینه نجاه، مردم بیدفاع با یا حسین از شرر داعش خلاص شدند، احمقهای غربی نمیتوانند درک کنند اسلام دین تقاص کشی نیست دین مردانگیو عطوفته لبیک یا حسین بمعنی اینه که مستمسک ما حبل المطینه نه کمک آمریکا فقط توسل به خدا وکمک امام حسین سالار شهیدان ، یعنی عاشق شهادتیم .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
برای وحدت مسلمین بهتر از شعارهای استفاده شود که موضع مشترک همه مسلمانان باشد و از نوشتن شعارهایی که مختص یک مذهب است پرهیز شود
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
سر و جان فدای اهل بیت.نامشون یادشون اسارت رو از انسان دور میکنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
زیرانشان دهنده ان است که این مردم شهرشان راتحویل داعش دادندوشیعیان حسین ابن علی نجاتشان دادند.
سبهر
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
يعنى اهل سنت اعتقاد ندارند حسين بن على (ع) سيد شباب اهل جنت است ؟! بقول دوستمون در چند كامنت قبل فقط قوم و خويش يزيد، شمر و خولى از اين شعار ناراحت ميشن.