۷
فتوای بی‌شرمانه مبلغ سعودی:

مشاهده فیلم‌های مستهجن اشکال شرعی ندارد

"ناصر موجه" -مبلغ معروف سعودی- در فتوایی عجیب اظهار داشت مشاهده فیلم‌های "مستهجن" از سر کنجکاوی و مکاشفه، از لحاظ شرعی اشکال ندارد.
مشاهده فیلم‌های مستهجن اشکال شرعی ندارد
کد خبر: ۱۰۴۳۳۶
۰۹:۲۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴
به گزارش «شیعه نیوز»، "ناصرالعمر موجه" -مبلغ مشهور سعودی- با صدور فتوایی جدید، تعجب و واکنش بسیاری از کاربران توییتر را برانگیخت.

"ناصر العمر موجه" در فتوایی بی شرمانه، اظهار داشت مشاهده فیلم های "مستهجن"، به شرط آنکه بیننده به دام شیطان نیفتد و دیدن این فیلم ها عادت او نشود، از لحاظ شرعی اشکال ندارد.

"الموجه" افزود: "اگر مشاهده این فیلم ها از باب کنجکاوی و مکاشفه باشد، جایز است و بر بیننده گناهی نیست."

این مبلغ سعودی، پیش از این نیز با صدور فتواهای عجیب مانند جواز "جهاد نکاح" انتقاد بسیاری را نسبت به خود برانگیخته بود.

انتهای پیام/654
منبع: AL.ALAM
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۷
نظرات بینندگان
محمد امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
این وهابیون کثیف تا همه حرامها را حلال نکنند و حلالها را حرام نکنند دست بردار نیستند خداوندا نابودشان گردان که قرآن تو را به تمسخر گرفته اند و دینت را وارونه ساختند و اسلام را کریه و بدنام به جهانیان نشان میدهند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
خاک بر سر این مفتی های وهابی با این حرفهای مفتشون که فقط باعث انحراف مسلمانان جهان میشن و جهاد نکاح هم نقطه اوج این اعمال وهابی های بی آبرو بود
saeid
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
لعنت خدا بر وهابیت
ناشناس
Germany
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
یه لحظه شک کردم بعد که تصویر را باز کردم و ان شال قرمز را تو سرش دیدم بقیه شو فهمیدم هستند این وهابیون
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
شالشو نیگا .خخخخخخخخخخخخ.واقعا این عربستان چه علمایی رو پرورش میده.امیدوارم درقیامت با یزید و معاویه محشور بشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
حرام زادهست گناهی ندارد
جعفری
Saudi Arabia
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
خدایا به اسلام و مسلمان رحم کن! چی انسانهای متعفنی مفتی اسلام شده اند!!!نمی دانم بخندیم ویاگریه کنیم ؟به این دلیل که فتوایشان را مانند نیتهای پلیدشان زیر پرچم مقدس اسلام پنهان می کنند،باید گریه گرد.بی جهت نیست امریکا و یهود به ماتحت وهابیت سالها است که لانه کرده اند.چون جاهل ترین ،احمق ترین و خبیث ترین افراد وهابیت اند.