سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

اسرائیل امارات را به گنبد آهنین تجهیز کرد

«مایک والتز» سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: همکاری‌های امنیتی میان «اسرائیل» و کشورهایی در «خاورمیانه» و در راس آن‌ها امارات، تعمیق یافته است.
کد خبر: ۳۲۲۳۰۹
۱۲:۰۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۵

شیعه نیوز | اسرائیل سامانه موسوم به گنبد آهنین را در امارات مستقر کرد. روزنامه «یسرائیل هیوم» به نقل از سفیر آمریکا در سازمان ملل گزارش داد: «تل‌آویو» امارات متحده عربی را به سامانه پدافندی «گنبد آهنین» مجهز کرده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، «مایک والتز» سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: همکاری‌های امنیتی میان «اسرائیل» و کشورهایی در «خاورمیانه» و در راس آن‌ها امارات، تعمیق یافته است.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد