اسرائیل امارات را به گنبد آهنین تجهیز کرد

«مایک والتز» سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: همکاری‌های امنیتی میان «اسرائیل» و کشورهایی در «خاورمیانه» و در راس آن‌ها امارات، تعمیق یافته است.
اسرائیل امارات را به گنبد آهنین تجهیز کرد
کد خبر: ۳۲۲۳۰۹
۱۲:۰۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۵

شیعه نیوز | اسرائیل سامانه موسوم به گنبد آهنین را در امارات مستقر کرد. روزنامه «یسرائیل هیوم» به نقل از سفیر آمریکا در سازمان ملل گزارش داد: «تل‌آویو» امارات متحده عربی را به سامانه پدافندی «گنبد آهنین» مجهز کرده است.

به گزارش «شیعه نیوز»، «مایک والتز» سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: همکاری‌های امنیتی میان «اسرائیل» و کشورهایی در «خاورمیانه» و در راس آن‌ها امارات، تعمیق یافته است.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha