شیعه نیوز | صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد.
به گزارش «شیعه نیوز»، صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد و نوشت: ایالات متحده مهمترین شریک آلمان در ائتلاف آتلانتیک شمالی بوده و خواهد ماند. ما یک هدف مشترک داریم: ایران نباید به سلاح هستهای دست پیدا کند.
انتهای پیام | https://www.shia-news.com/
منبع: فرارو