سایر زبان ها

شهروند خبرنگار

صفحه نخست

سرویس خانواده شیعه

سرویس شیعه شناسی

دیدهبان شیعه

سرویس عکس

سرویس فیلم

پادکست

سردبیر

صفحات داخلی

توئیت جدید صدراعظم آلمان علیه ایران

صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد و نوشت: ایالات متحده مهم‌ترین شریک آلمان در ائتلاف آتلانتیک شمالی بوده و خواهد ماند.
کد خبر: ۳۲۱۹۶۷
۰۹:۴۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۵

شیعه نیوز | صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد و نوشت: ایالات متحده مهم‌ترین شریک آلمان در ائتلاف آتلانتیک شمالی بوده و خواهد ماند. ما یک هدف مشترک داریم: ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: فرارو

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد