توئیت جدید صدراعظم آلمان علیه ایران

صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد و نوشت: ایالات متحده مهم‌ترین شریک آلمان در ائتلاف آتلانتیک شمالی بوده و خواهد ماند.
کد خبر: ۳۲۱۹۶۷
۰۹:۴۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۵

شیعه نیوز | صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد و نوشت: ایالات متحده مهم‌ترین شریک آلمان در ائتلاف آتلانتیک شمالی بوده و خواهد ماند. ما یک هدف مشترک داریم: ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

توئیت جدید صدراعظم آلمان علیه ایران

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: فرارو

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha