پیغام جنگ سپاه برای اسرائیل صادر شد

سرلشکر عبداللهی گفت: نتانیاهو در ادامه شرارت‌های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.
حمله ایران به اسرائیل
کد خبر: ۳۲۳۱۰۵
۲۲:۴۹ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۵

شیعه نیوز | قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی هشدار صادر کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، سرلشکر عبداللهی گفت: نتانیاهو در ادامه شرارت‌های خود در منطقه، ضاحیه و بیروت را تهدید به بمباران نموده و برای ساکنان آن هشدار تخلیه اعلام کرده است.

وی افزود: با توجه به نقض مکرر آتش بس توسط رژیم، در صورت عملی شدن این تهدید به ساکنان بخش‌های شمالی و شهرک‌های نظامی در سرزمین های اشغالی هشدار می‌دهیم اگر نمی‌خواهند آسیب ببینند منطقه را ترک نمایند.

 

 انتهای پیام | https://www.shia-news.com/ 

منبع: HAMSHAHRI
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha