۰

قتل همسر باردار و برادر توسط مرد کارخانه دار

شامگاه ۵ اسفند مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و گفت: مردی که همسر و برادرش را به قتل رسانده اکنون در هتلی در شمال تهران اقامت دارد.
کد خبر: ۲۷۷۳۲۳
۰۹:۴۲ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، مرد کارخانه دار که پس از قتل همسر باردارش، با شلیک گلوله برادرش را نیز کشته و فرار کرده بود در حالی دستگیر شد که مدعی است به خاطر کینه قدیمی دست به جنایت زده است. شامگاه ۵ اسفند مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و گفت: مردی که همسر و برادرش را به قتل رسانده اکنون در هتلی در شمال تهران اقامت دارد.

به دنبال این تماس، موضوع بلافاصله به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. با اعلام این گزارش کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت راهی محل مورد نظر شدند تا متهم اصلی پرونده را بازداشت کنند. ساعتی بعد نیز متهم فراری در هتل بازداشت شد و در تحقیقات به قتل برادر و همسرش اعتراف کرد.

در نخستین بررسی ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده و هنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفت و گو با متهم

تحصیلاتت چقدر است؟

فوق لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران دارم و علاوه بر داشتن کارخانه، هتل هم دارم.

چرا همسرت را کشتی؟

من از همسر اولم سه فرزند دارم و ۴ سال قبل با مهناز، مقتول که از کارمندانم در هتل بود ازدواج کردم. او هم از همسر قبلی اش دو فرزند داشت و ما باهم ازدواج کردیم.

من در زندگی ام خیلی بد شانسی آوردم و عامل تمام بد شانسی ها و بدبختی هایم را برادرم و همسرم می دانستم. شرایط زندگی ام به قدری بد بود که قبل از اینکه دست به قتل آنها بزنم، دوبار خودکشی کردم اما هر بار متوجه شدند و مرا نجات دادند. با برادرم اختلاف مالی داشتم؛ سر همین مطالبه مالی با او به اختلاف برخورد کرده بودم. هر چه به او می گفتم طلبم را بدهد او قبول نمی کرد. همسرم آن طور که من او را دوست داشتم دوستم نداشت از من به برادرم بدگویی می کرد. رفتارهای آنها باعث شده بود که از همسر و برادرم کینه به دل بگیرم.

چند وقت بود که تصمیم به این کار گرفتی؟

یکی، دو هفته ای می شد. اما شب حادثه دیگر تصمیم گرفتم تا انتقامم را از آنها بگیرم.

اسلحه را از کجا آوردی؟

چند وقت قبل با پرداخت ۱۰ میلیون تومان از شهرستانی در غرب کشور خریداری کردم تا نقشه انتقام گیری ام را اجرا کنم.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

صبح همسرم بیدار بود اما هنوز داخل اتاق خواب بود، وارد اتاق شدم و او را با شلیک یک گلوله به قتل رساندم. بعد هم راهی خانه برادرم شدم، برادرم ساکن شهرستان است اما به خاطر اینکه زیاد به تهران رفت و آمد دارد خانه ای اجاره کرده بود. بعد از خوردن صبحانه با برادرم از خانه خارج شدیم و به او هم یک تیر شلیک کردم.

بعد از جنایت چه کردی؟

به هتل رفتم. در این مدت خیلی عذاب وجدان داشتم و حتی به فکر خودکشی هم افتادم. من راه اشتباهی را انتخاب کردم و از انتخابم بسیار پشیمانم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: