۰

دستگیری شرور گروگانگیر در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در عملیات ۱۵ دقیقه ای پلیس یک شرور حرفه ای که برای فرار از چنگ قانون ۲برادر نوجوان را با قمه گروگان گرفته بود دستگیر شد.
کد خبر: ۲۷۶۷۸۲
۱۴:۴۱ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش‌های متعدد مردمی مبنی بر شرارت های سریالی فردی سابقه دار در محدوده جنوب شرق شهر مشهد، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به متواری بودن این شرور تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت و مخفیگاه او در محدوده خیابانی در کوی طرق شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد:ماموران دایره امنیت عمومی کلانتری طرق پس از هماهنگی‌های لازم قضایی با کنترل نامحسوس، پاتوق این فرد شرور را رصد می کردند که وی در یک قدمی دستگیری متوجه حضور ماموران انتظامی شد و برای رهایی از این مخمصه با قمه سد راه یک دستگاه سواری پراید شد و ۲ سرنشین نوجوان عقب خودرو را با تهدید قمه به گروگان گرفت.

نگهبان گفت: ماموران انتظامی پس از طی مسافتی خودرو پراید را متوقف کرذند اما این فرد شرور با قمه ای که در دست داشت ضمن تهدید به کشتن با عربده کشی با قمه چند ضربه به صندلی و در خودرو پراید زد تا با ایجاد رعب و وحشت از چنگ قانون فرار کند.

وی افزود: ماموران انتظامی با کنترل اوضاع، گروگان ها را در فرصتی مناسب از چنگ این فرد شرور آزاد کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: شرور یاد شده نیز که با قمه به سمت ماموران پلیس حمله ور شده بود پس از شلیک چند تیر هوایی سرانجام با اصابت گلوله در یک عملیات ۱۵ دقیقه ای دستگیر شد.

نگهبان با اشاره به تحقیقات از متهم خاطرنشان کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افراد جری در رصد اطلاعاتی پلیس است و پلیس در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی، هوشمندانه و مقتدرانه وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: