۰

راه اندازی استارتاپ وام مسکن حلال در کانادا

شرکت اقراض یک استارتاپ خدمات مالی اسلامی مستقر در تورنتو است که راه اندازی کسب و کار وام مسکن مطابق با شریعت برای جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری مسلمان کانادا که به سرعت در حال رشد هستند را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۲۷۶۲۹۴
۱۰:۱۴ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، شرکت اقراض (EQRAZ) وام مسکن حلال را در چندین استان کانادا راه اندازی می کند.

شرکت اقراض یک استارتاپ خدمات مالی اسلامی مستقر در تورنتو است که از راه اندازی کسب و کار وام مسکن مطابق با شریعت برای جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری مسلمان کانادا که به سرعت در حال رشد هستند، خبر داد.

همه پروژه های تجاری از جمله محصولات و راه و روش های این شرکت تحت استانداردهای استانداردهای هیئت حسابرسی و بازنگری مؤسسات مالی اسلامی(AAOIFI) و توسط دفتر بازبینی شریعت (SRB) مستقر در بحرین مورد تایید قرار گرفته است.

«سید زهیر نقوی»، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت اقراض در این باره می گوید:چالش های زیادی برای ارائه وام مسکن حلال در کانادا داشتیم و چهار سال طول کشید تا این چالش ها را از میان برداریم.

وی افزود: بزرگترین چالشی که با آن مواجه بودیم ارائه یک محصول حلال مطابق با الزامات بازار سرمایه کانادا و مطابق با قوانین این کشور بود.

نقوی گفت: ما به همکاری خود با برخی از شرکت های برتر کانادا در این صنعت افتخار می کنیم.

شرکت اقراض دارای یک رابطه انحصاری با بزرگترین کارگزار وام مسکن کانادا است.

این سیستم با پلتفرم‌های «فیلوگیکس» و »نیوتن فیناسترا» ادغام شده است که به تقریبا 90 درصد کارگزاران وام مسکن کانادا اجازه می‌دهد از طرف مشتریان خود برای وام مسکن حلال اقراض درخواست دهند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: