۰

استقبال از کلاس‌های آموزش دینی در سوئیس

مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) سوئیس در این باره اعلام کرد: مدت پنج ماه است که کلاس‌های آموزش دینی در مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) در اشلیرن زوریخ توسط ‌حجت‌الاسلام حسن عسکری به زبان آلمانی دایر و با استقبال خوبی روبه‌رو شده است و خانواده‌ها برای ادامه این کلاس‌ها اصرار می‌ورزند.
کد خبر: ۲۷۵۲۴۶
۱۴:۱۳ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) سوئیس در این باره اعلام کرد: مدت پنج ماه است که کلاس‌های آموزش دینی در مرکز اسلامی و فرهنگی اهل بیت(ع) در اشلیرن زوریخ توسط ‌حجت‌الاسلام حسن عسکری به زبان آلمانی دایر و با استقبال خوبی روبه‌رو شده است و خانواده‌ها برای ادامه این کلاس‌ها اصرار می‌ورزند.

این کلاس‌ها رایگان و بدون ثبت نام است و روزهای یکشنبه از ساعت‌ ۳ تا ۴ بعد از ظهر(۱۵ تا ۱۶) در مرکز اسلامی اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

در یک نظرسنجی از خانواده‌هایی که فرزندانشان بین ۶ تا ۱۲ سال سن دارند و در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند، انجام شد، آنان تأکید کردند که در پی برگزاری این کلاس‌ها، تأثیرات بسیار خوبی در کودکان و رفتار و آموزه‌های آنان مشاهده می‌شود.

همچنین از کودکان نیز نظرسنجی انجام شد و آنان اعلام کردند که برای حضور در کلاس‌ها علاقمند هستند و با عشق و علاقه دوست دارند در آن شرکت کنند.

گفتنی است؛ کودکانی که در کشور سوئیس زندگی می‌کنند برای درک مفاهیم و یادگیری صحیح آموزه‌های دینی به دلیل نبود کارشناس با مشکل روبه‌رو هستند و خانواده‌های مسلمان می‌توانند از فرصتی که با استقرار حجت‌الاسلام عسکری در کشور سوئیس به وجود آمده است، به خوبی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: