۰

انصارالله یمن ائتلاف عربی را تهدید کرد

جنبش انصارالله یمن تهدید کرد، در صورتی که ائتلاف عربی شروط این جنبش را در مورد تمدید آتش بس نپذیرد، حملاتش را علیه این ائتلاف از سر می‌گیرد.
کد خبر: ۲۷۳۵۲۳
۱۱:۱۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»،جنبش انصارالله یمن تهدید کرد، در صورتی که ائتلاف عربی شروط این جنبش را در مورد تمدید آتش بس نپذیرد، حملاتش را علیه این ائتلاف از سر می‌گیرد.

محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در توییتی با اشاره به حمله به تاسیسات حیاتی عربستان نوشت: کشورهای متجاوز بدانند که اگر دود بلند شود، ممکن است ادامه یابد.

وی با اشاره به پرداخت حقوق کارمندان دولت و رفع محدودیت‌های ائتلاف بر فرودگاه‌ها و بنادر در مناطق تحت کنترل انصارالله نوشت: حقوق ملت یمن شروط نیست بلکه وظیفه است.

این رهبر انصارالله دو روز مانده به پایان مدت زمان آتش بس سازمان ملل در یمن به ائتلاف عربی هشدار داده است که از ماه آوریل در این کشور اجرا شده است.

هانس گروندبرگ، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن دوم اوت از توافق دولت مستعفی یمن و جنبش انصارالله بر سر تمدید دوماهه آتش‌بس در این کشور برای دومین بار خبر داد و تاکید کرد که دو طرف به افزایش گفت‌وگوها برای رسیدن هر چه سریعتر به یک توافق آتش‌بس همه‌جانبه پایبند هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: