۰

قدردانی سفارت جمهوری آذربایجان از حمایت های مرحوم آیت الله حکیم

آیت الله حکیم سهم بسزایی در ثبات عراق و همبستگی مردم آن و پیشرفت معنوی و علمی و علوم اسلامی داشت و همچنین سهم بسزایی در تقویت هرچه بیشتر روابط تاریخی و معنوی بین دو ملت عراق و آذربایجان داشتند و مردم آذربایجان هرگز حمایت های آیت الله حکیم از مبارزه عادلانه خود در طول جنگ ملی را هرگز فراموش نخواهد کرد و یاد و خاطره ایشان را گرامی می دارند.
کد خبر: ۲۷۲۵۷۸
۱۰:۰۱ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، سفارت جمهوری آذربایجان در بغداد سالگرد ارتحال آیت الله سید محمد سعید حکیم را تسلیت گفت.

این سفارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: در سالگرد ارتحال آیت الله محمد سعید حکیم یکی از شخصیت های دینی، علمی و اجتماعی در جمهور دوست عراق و جهان اسلام، با احترام یاد و خاطره ایشان را گرامی می داریم.

در این بیانیه آمده است: آیت الله حکیم سهم بسزایی در ثبات عراق و همبستگی مردم آن و پیشرفت معنوی و علمی و علوم اسلامی داشت و همچنین سهم بسزایی در تقویت هرچه بیشتر روابط تاریخی و معنوی بین دو ملت عراق و آذربایجان داشتند و مردم آذربایجان هرگز حمایت های آیت الله حکیم از مبارزه عادلانه خود در طول جنگ ملی را هرگز فراموش نخواهد کرد و یاد و خاطره ایشان را گرامی می دارند.

در خاتمه این بیانیه نیز آمده است: سفارت جمهوری آذربایجان صمیمانه ترین تسلیت ها و همدردی ها را با خاندان آل حکیم و مردم عراق ابراز می کند و از خداوند متعال مسئلت دارد که آن مرجع تقلید مرحوم را مورد رحمت فراوان خود قرار دهد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: