۰

۲۴سارق با ۱۲۵سرقت در فردیس دستگیر شدند

ـ فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری ۲۴ سارق و کشف ۱۲۵ فقره انواع سرقت در این طرح خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۷۱۳
۰۸:۵۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، دستگیری ۲۴ سارق و کشف ۱۲۵ فقره انواع سرقت در این طرح خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی با اشاره به برخورد با سارقان و مالخران در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت:در راستای اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان فردیس به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت افراد سابقه دار حوزه موفق به شناسایی و دستگیری 24 سارق شده و در تحقیقات صورت گرفته از آن‌ها تا کنون 125 فقره انواع سرقت کشف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به کشف تعدادی اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان، بیان کرد: 10 نفر نیز در رابطه با فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از 54 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد.

این مقام انتظامی از جمع آوری و تحویل 34 معتاد متجاهر به مراکز بازپروری در این طرح خبر داد و گفت: همچنین در این طرح از 14 واحد صنفی بازدید و 46 وسیله نقلیه متخلف نیز اعمال قانون شدند.

سرهنگ ملکی گفت: اجرای اینگونه طرح‌ها توسط پلیس فردیس پر قدرت ادامه خواهد داشت و به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم اجازه جولان به هنجارشکنان و مخلان امنیت شهروندان نخواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: