۰

حمایت پلیس از آمران به معروف به شرط هماهنگی

فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری پیرامون مسئله عفاف و حجاب در جامعه گفته است: در خصوص مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی ۳۲ دستگاه بر اساس مصوبات کمیسیون انقلاب فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب مسئول هستند که باید به وظایف خود عمل کنند.
کد خبر: ۲۶۹۶۸۳
۱۰:۲۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری پیرامون مسئله عفاف و حجاب در جامعه گفته است: در خصوص مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی ۳۲ دستگاه بر اساس مصوبات کمیسیون انقلاب فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب مسئول هستند که باید به وظایف خود عمل کنند.

حسین اشتری می افزاید: بر اساس گزارش مسئولان مربوطه، نیروی انتظامی به صورت میدانی بیشتر از سایر دستگاه‌ها به وظایف خود عمل کرده و اثر بخش هم بوده است و لازم است در زمینه عفاف و حجاب تمام دستگاه‌ها با عزم ملی وارد شوند.

فرمانده ناجا در ادامه از حمایت نیروی انتظامی از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد و البته تصریح کرد:

"این گروه‌ها و افراد، هر جایی که سامان دهی شده کار کنند و با هماهنگی اقدام کنند از تمامی آنان در موضوع عفاف و حجاب حمایت می‌شود و این افراد تحت چتر حمایتی پلیس قرار می‌گیرند."[4]

*ما قضاوت درباره آنچه سردار اشتری پیرامون شرط "هماهنگی و ساماندهی شدن" برای حمایت پلیس از آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان کرده است را به قضاوت مخاطبان محترم می گذاریم...

انتهای پیام

منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: