۰

معافیت اتباع عربستان و بحرین از ویزای انگلیس

دولت انگلیس در اقدامی به منظور تحکیم روابط این کشور با کشورهای عربی حاشیه خلیج(فارس)، دیروز(چهارشنبه) از معافیت شهروندان سعودی و بحرینی از روند ویزا و جایگزینی آن با معافیت ویزای الکترونیکی در قبال پرداخت ۳۰ پوند خبر داد مشروط بر آن که در خواست آن در بازه زمانی بین سه ماه تا ۴۸ ساعت قبل از زمان سفر انجام گیرد.
کد خبر: ۲۶۹۶۶۰
۱۳:۲۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، دولت انگلیس در اقدامی به منظور تحکیم روابط این کشور با کشورهای عربی حاشیه خلیج(فارس)، دیروز(چهارشنبه) از معافیت شهروندان سعودی و بحرینی از روند ویزا و جایگزینی آن با معافیت ویزای الکترونیکی در قبال پرداخت ۳۰ پوند خبر داد مشروط بر آن که در خواست آن در بازه زمانی بین سه ماه تا ۴۸ ساعت قبل از زمان سفر انجام گیرد.

«خالدبن بند بن سلطان»، سفیر عربستان در انگلیس با استقبال از این مصوبه که برای مسافران سعودی و بحرینی که به منظور درمان، گردشگری و تحصیل برای مدتی کوتاه قصد سفر به انگلستان را دارند گامی بسیار مفید خواهد بود، برای دو کشور دوست آرزوی تحقق همکاری های بیشتر کرد.

به موجب این ویزا که اجازه ورود به انگلیس را برای یک بار فراهم می کند، سفرشهروندان کشورهای حاشیه خلیج(فارس) به این کشور آسان خواهد شد و شهروندان سعودی و بحرینی می توانند به مدت حداکثر شش ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: