۲

فیلم/ طالبان فقط خودشان را بنده خدا می‌دانند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یک فیلم ویدیوئی از گفتگوی مرزبانان ایرانی و طالبان در مرز ایران و افغانستان به فضای مجازی راه پیدا کرده که نشان‌دهنده نگاه پر از خودپسندی طالبان است.
کد خبر: ۲۶۹۲۳۳
۱۰:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: یک فیلم ویدیوئی از گفتگوی مرزبانان ایرانی و طالبان در مرز ایران و افغانستان به فضای مجازی راه پیدا کرده که نشان‌دهنده نگاه پر از خودپسندی طالبان است.

در این گفتگو افسر مرزبان ایرانی خطاب به مرزبان طالبان می‌گوید: ما همه بنده خدا و دشمن آمریکا هستیم، چرا با هم دعوا کنیم؟

مرزبان طالب در جواب می‌گوید: «بنده خدا داریم تا بنده خدا».

متأسفانه این گروه خودمحور که غیر از خودشان کسی را شایسته بنده خدا بودن نمی‌دانند، می‌خواهند بر مردم متدین افغانستان حکومت کنند!

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
اینها نه سواد درستی دارند و نه عقلی . تنها سرمایه شان توهم برتر بودنشان است و تنها منطقشان همان اسلحه دستشان است . مسئولین رده بالای اینها معنی مرز را نمیفهمند چه برسد به اینها . مرزبانان ایران نباید با اینها درگیر لفظی شوند و خودشان را کوچک کنند چون وقتی با اینها حرف می‌زنید فکر می‌کنند از قدرتشان است . اسلاف اینها خودشان را حتی از پیامبر بالاتر می‌دانستند و این در احادیث کاملا مسلم است. منطق اینها زورگویی است و فقط زبان زور می‌فهمند. عقده سالها دربدری در دلشان است خصوصا نسبت به مردم ایران عقده دارند و دوست دارند یک طوری خودشان را خالی کنند.
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹
سلام.این پشمی های زشت وبد بو.حرف ازبنده خدا بودن میزنند؟ سرباز ما رو باچند تیر وحتی تیر خلال شهید کردند؟ مگر اون جوان مرزبان بنده خدا نبود.محافظ خاک وطنش بود.چرا اینقدر تیر زدند.می تونستند زخمیش کنند، نه میتونستند اسیرش کنند.پس این پشتو های بی تمدن سوادی دیگری درسر دارن.اما ارتش.آره ارتش که حافظ مرزهاست امانشان نخواهد داد.