۰

حمله تروریستی به خودروی ‌فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی اشرار مسلح به سمت خودروی سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی، ستوان دوم محمود آبسالان فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۶۹۰۰۸
۱۰:۴۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش «شیعه نیوز»، سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی اشرار مسلح به سمت خودروی سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی، ستوان دوم محمود آبسالان فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

بر اثر تیراندازی اشرار مسلح به خودروی ‌فرمانده تیپ سلمان فارسی، ستوان دوم محمود آبسالان فرزند جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ‌‌به شهادت رسید.

 به گفته یک شاهد عینی سحرگاه امروز شنبه مقارن با شب قدر بر اثر تیراندازی به سمت ماشین سردار الماسی فرمانده تیپ سلمان فارسی زاهدان، محمود آبسالان محافظ وی به شهادت رسید.گفته می شود محمود آبسالان فرزند سردار پرویز آبسالان جانشین سپاه سلمان سیسستان و بلوچستان است.

این شهید بزرگوار در محل ایست و بازرسی نیروهای امنیتی بسیج در منطقه تامین اجتماعی زاهدان بر اثر تیراندازی اشرار مسلح ‌سوار بر یک خودرو پژو‌، به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.تیراندازی حوالی بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر تیپ 110 به داخل شهر اتفاق افتاده است.

همچنین معاون ‌امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عوامل حمله تروریستی زاهدان دستگیر شدند، گفت: فرمانده تیپ سلمان در صحت و سلامت کامل هستند.

مرحمتی معاون ‌امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در زاهدان با تشریح جزئیات حادثه تروریستی در زاهدان و تیراندازی اشرار مسلح به خودروی فرمانده تیپ سلمان اظهار داشت: در این حمله تروریستی محمود آبسالان فرزند سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان استان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه به جز این شهید بزرگوار، هیچ کس در این حادثه زخمی نشده است و فرمانده تیپ سلمان در صحت و سلامت کامل هستند، افزود: اکنون در حال بررسی جزئیات این حمله مسلحانه هستیم.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عوامل این حادثه تروریستی دستگیر شدند، تصریح کرد: عوامل این درگیری دستگیر شده اند که اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی در حال انجام است.در عملیات نیروهای جان برکف سپاه چند نفر شرور و عاملان این حادثه تیراندازی که سرنشین یک دستگاه خودرو سواری بودند دستگیر شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: